شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

بهریتن روش های فروش اینترنتی یا فروش آنلاین

برای داشتن یک فروش اینترنی ایده آل بهتراست که یک سایت اینترنتی راه اندازی کنید. همچنین راه اندازی یک سایت اینترنی امروزه مانند گذشته نیازمند هزینه های بالا نمی باشد. اما پس از راه اندازی وبسایت حتما به موضوعات پشیبانی سایت توجه ویژه داشته باشید داشتن یک پشتیبان وردپرس میتونه شمارو خیلی سریع به نتایج عالی برسونه .

بهریتن روش های فروش اینترنتی یا فروش آنلاین

یک گوشه بازارو تو دستت بگیر

یک زمینه خاص برای فعالیت خود انتخاب کنید و در آن تخصص پیداکنید. به مرور زمان و همچنین تمرکز بر روی فعالیت خود شما تبدیل به یک برند خواهید شد.این عمل سبب افزایش فروش اینترنتی شما می شود. علاوه بر این فعالیت شما در یک زمینه خاص موجب می شود که سئو و تبلیغات بسیار آسان تر انجام شود.

ایجاد یک مزیت رقابتی خاص!

مهم‌ترین روش‌های برای متمایز بودن کار شما نسبت به دیگران،که هر کسب‌وکاری باید به آن توجه کند مزیت رقابتی می باشد .

همیشه از خودتان سوال کنید که مزیت شما نسبت به رقیبانتان چیست؟

مزیت رقابتی شما متناسب با کالایی که می فروشید میتواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال در حوزه فروشگاه‌های اینترنتی، بسیاری از کسب‌وکارها ویدئو تولید نمی‌کنند. پس اگر شما بتوانید برای تبلیغ محصولات خود یک ویدئو حرفه‌ای و ویژه تهیه کنید،تاثیر به سزایی بر روی برند شما خواهدداشت.

چت آنلاین و مشاوره

نکات طلایی برای نوشتن مقالات

یکی از مواردی که می‌تواند موجب ترقی شما شود چت زنده است.در اینجا مشتری می‌داندکه به سوالاتش پاسخ داده داده میشود و همچنین در لایو زنده اطلاعات مورد نظر را کسب میکند.

نوع طراحی سایت یا اپلیکیشن تنها به تجربه کاربری مربوط نمی‌شود و مفهوم وسیع تری دارد.یکی ازموئثر ترین روش ها در زمینه کاربری نحوه بسته بندی کالامی باشدکه یک بسته‌بندی شیک و حرفه‌ای نشان دهنده طراحی و اهمیت به محصول است.

نکته!در حوضه چت آنلاین کاربر معمولا انتظار پاسخگویی در عرض کمتر از30 ثانیه را دارد. پس اگر قادر به پاسخگویی در کمتر از 30 ثانیه یا نهایتا 1 دقیقه نمیباشید از چت انلاین صرف نظر کنید.

استفاده ازUpSell و CrossSell در فروشگاه های اینترنتی

از UpSell و CrossSell استفاده کنید. هنگامی که کاربر از شما خرید می‌کند می توانیدآن را با محصولات مرتبط آشنا کنیدو پیشنهاد محصولات گران‌تر را بدهید. برای مثال شما یک فروشگاه موبایل دارید و به مشتری بعد از خرید موبایل پیشنهاد خرید پاوربانک همان موبایل با تخفیف ویژه را بدهید.

همچنین با داشتن ایمل مراجعه کنندگان میتوانید به صورت مرتب به آنها ایمیل بزنید.

با استفاده از این روش‌ها می بینیدمشتری که قرار بود یکبار در سال از شما خرید کند بیش از 10 بار خرید کرده‌ است.پس میزان خرید هر مشتری را میتوان از این طریق افزایش داد.

یک ارزش واقعی به مشتری ارائه دهید!

یکی از روش های فروش اینترنتی در فروشگاه ها دادن امتیاز و ارزش به مشتری است . مثلا برای مشتریانی که بالای 300 هزار تومان خرید می‌کنند؛ ارسال رایگان محصول در نظر گرفته میشود . این کار باعث ترغیب مشتری به خرید بالای 300 هزار تومن میشود. شما نیز میتوانید از روش های خلاقانه دیگری استفاده کنید .

به سئوی سایت‌تان اهمیت دهید

بهینه سازی سایت

سئو کردن یک وب‌سایت، زمان‌بر است؛ ولی به این معنی نیست که از آن صرف نظر کنیم. بهنر است که سئو داخلی و سرعت سایت خود را بهینه کنید. روی محتوای محصولات و دسته‌بندی‌های سایت کار کنید. همچنین با داشتن یک صفحه بلاگ ؛توانایی تولید محتوای متنی و انتشار مقالات مرتبط با حوزه فعالیت کسب‌وکار خودرا دارید که موجب بازدیدهای زیادی از طریق موتورهای جستجوگرخواهد شد.

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس