شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

معرفی ۶ تا از بهترین و بروز ترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی

آیا فکر می کنید که راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی، تنها در تولید یک وب سایت یا طراحی سایت وردپرس خلاصه می شود؟ اگر چنین فکری می کنید باید بگوییم سخت در اشتباهید.برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی یکی از مهم ترین چیزی هایی که باید به آن توجه شود بازاریابی اینترنتی است.

در یک کلام بازاریابی اینترنتی یعنی ما بتوانیم از بستر اینترنت، برای کسب و کار خود،مشتری پیدا کنیم. در همین جهت تکنیک های بسیار زیادی توسط کارشناسان دیجیتال مارکتینگ برای بازاریابی اینترنتی ارائه شده است . این نکات طلایی رو میتوانید از پشتیبانی سایت خود مطرح کنید چرا که پشتیبانی وردپرس شما میتواند تمامی نکات مهم در بخش بازاریابی را برای شما پیاده سازی کند.

تکنیک های بازاریابی اینترنتی

بهترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی

در دنیای امروزی،اینترنت سهم به سزایی در گسترش ارتباطات و افزایش اطلاعات داشته است و بی شک موجب افزایش درآمد ها و رشد کسب و کار ها خواهد شد. بازاریابی اینترنتی یکی از گونه های بازاریابی است که به همه ی حرفه ها مداخله کرده است و در معرفی کسب و کار ها و تبلیغات برای آنها بسیار مفید و موثر محقق شده .ما در این مقاله قصد داریم ،تا 6 تا از بهترین و بروز ترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی را که سبب رشد و بهبود کسب و کار شما می شود را  مطرح کنیم :

۱ – اینفلوئنسر مارکتینگ”Influencer Marketing

اینفلوئنسر مارکتینگ از جدیدترین و بروزترین تکنیک های بازاریابی اینترنتی است و کسب و کار های زیادی از طریق این مسیر توانسته اند که حرفه و محصولاتشان را معرفی کنند.در حقیقت شما در این روش به اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار هزینه ای پرداخت می کنید تا محصولات یا کسب و کارتان را به شکل مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ کنند.

اینفلوئنسر فردی است که توانایی آن را دارد که بر روی دیگران تاثیر بگذارد و این امر به دلیل میزان دانش ،مسئولیت ،موقیعت اجتماعی و یا روابطش با مخاطبین امکان پذیر است.

اینفلوئنسر مارکتینگ"Influencer Marketing"

لازم به ذکر است ! که این نوع از تکنیک های بازاریابی برای برخی کسب و کار های خاص آنچنان تحول زیادی را ایفا نمی کند.پس لازم است قبل از استفاده این تکنیک اندکی به کسب و کار و محصولتان دقت کنید.

۲ – بازاریابی محتوایی “Content Marketing

بازاریابی محتوایی یکی از مهم ترین زیر مجموعه های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی به حساب می آید. ساده ترین تعریف که می توان برای بازاریابی محتوایی بکاربرد عبارت است از:( انتشار و توزیع محتوا های خاص و با ارزش به جهت به وجود آوردن ارتباط بیشتر با مشتریان و درنتیحه رسیدن به هدف های بازاریابی). هدف بازار یابی محتوایی، نگهداری و جذب مشتریان با تولید و سازماندهی محتوای درست با قصد تقویت و تغییر رفتار مشتری است.

به عبارت دیگر بازاریابی محتوایی یعنی اینکه نیاز های مخاطبان هدفمان را با انتشار محتوا برطرف کنیم.برای مثال؛ آموزشی به او بدهیم تا با استفاده از آن مخاطب سرگرم شود و سایت جذابیت بیشتری برای او داشته باشد.

بازاریابی محتوایی "Content Marketing"

۳ – سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو “SEO

سئو (SEO)مخفف عبارت “search engine optimization”به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد.سئو شامل روش های و  تکنیک های بازاریابی است که منجر می شود تا سایت شما برای افرادی که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند معرفی شود. قرار گرفتن سایت شما در رتبه بالا در صفحات موتور جستجو بسیار تاثیرگذار و با ارزش خواهد بود.موفقیت در سئو نیازمند تلاش و زمان زیادی است ولی رسیدن به آن پایداری بالای خواهد داشت و تا مدت ها به مهمترین مجراهای بازاریابی شما تبدیل خواهد گشت.

نکته: اینکه 70 درصد از وب سایت های دنیا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند. به همین خاطر باید به سئو وردپرس توجه ویژه  ای داشته باشید.

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو "SEO"

سئو در حالت کلی به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شود. به فعالیت هایی که منجر به بهینه سازی عناصر یک سایت،افزایش ترافیک سایت در موتور های جستجو و همچنین افزایش رتبه سایت شما می شود را سئو داخلی می گوییند. سئو خارجی نیز به استراتژی ها و اقداماتی که در خارج از صفحه سایت خود به منظوره جلوگیری از کاهش رتبه سایت در نتایج موتور های جستجوی گوگل انجام می شود گفته خواهد شد.

۴ – بازاریابی ایمیلی “Email Marketing

بازاریابی ایمیلی شیوه ای از بازاریابی اینترنتی است که با استفاده از ایمیل و ارسال پیام به مخاطبان هدف در جهت جذب مشتری جدید و حفظ رابطه با مشتریان قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.در حقیقت شما می توانید برای ترغیب به  خرید ، برند سازی ، آگاهی از برند، وفادارسازی و حفط مشتریان از این نوع تکنیک استفاده کنید.همچنین این تکنیک از به صرفه ترین و بهترین روش های ارتباطی و تبلیغاتی برای مخاطبان هدف است.

جالب است که بدانید در روز بیش از 71 درصد از افراد فعال در شبکه ی اینترنت،به ایمیل خود سر می زنند.نکته مهم دیگر اینکه جدا از چک کردن پیام های ارسال شده به ایمیل، امکان تغییر دادن آدرس از طرف آنها بسیار اندک است.

بازاریابی ایمیلی "Email Marketing"

۵ – بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی “Social media marketing

بازاریابی با استفاده از رسانه های اجتماعی نوعی  از تکنیک های بازاریابی اینترنتی است که حاوی اشتراک گذاری و تولید محتوا در رسانه های اجتماعی می باشد تا شرکت به اهداف خود و بازاریابی دستیابد. بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی یک نوع بازاریابی اینترنتی است که شامل تولید و به اشتراک گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی می‌باشد تا شرکت به اهداف بازاریابی و شرکت خود دستیابد.اصلی ترین هدف در این نوع بازاریابی ایجاد محتوا جذاب برای مخاطبان هدف ،افزایش ترافیک وب سایت،افزایش آگاهی از برند و ایجاد هویت برای برند در فضای شبکه های اجتماعی است.

بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی "Social media marketing"

بازاریابی شبکه های اجتماعی اشکال مختلفی دارد؛ به طور کلی این راهکار در چهاردسته بندی اصلی تقسیم می شود :

  • شبکه سازی اجتماعی{لینکدین و فیسبوک}
  • اشتراک گذاری تصویر{اینستاگرام،اسنپ چت،پینترست}
  • اشتراک گزاری ویدیو{فیسبوک،اینستاگرام،یوتیوب}
  • میکروبلاکینگ{توییتر و تامبلر}

۶ – افیلیت مارکتینگ “Affiliate Marketing

افیلیت مارکتینگ جزئی از تکنیک های بازاریابی می باشد که تاثیر مستقیمی روی فروش محصولات دارد.در حقیقت این تکنیک از بازاریابی، توسط افرادی خارج از کسب و کار به عمل می آید. در این تکنیک شما با معرفی و تبلیغ خدمات و محصولات دیگر شرکت ها و اشخاص در هر پلتفرمی(وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی)می توانید هزینه ای را به عنوان دستمزد از آن شرکت یا فرد فروشنده دریافت کنید .

در برنامه های افیلیت مارکتینگ ،اهداف و شاخص هایی برای اندازه گیری میزان موثر بودن تبلیغات در نظر گرفته می شود.این شاخص ها میتواند، خریداری محصول،وارد کردن ایمیل یا کلیک کاربر بر روی تبلیغات باشد؛ آن زمان اگر تبلیغ در آن سایت نتیجه بخش باشد، بر اساس مقدار فروش و یا با شیوه های دیگر به صاحب سایت هزینه پرداخت خواهد شد

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس