توجه :

مشتریانی که از تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۹۷ از کمک وردپرس خدمات بالای ۹۰.۰۰۰ تومان دریافت کنند بصورت دائم میتوانند آخرین نسخه از افزونه های تجاری iThemes Security , Yoast Seo , Wp-rocket را دریافت کنند .

سوالات متداول

سوالات متداول در مورد سرویس ها و خدمت کمک وردپرس

پشتیبانی وردپرس کار شما را برای مدیریت وبسایت وردپرسی تان راحت می کند.به این معنی که اگر مشکلی برای وبسایت وردپرسی شما ایجاد شود یا بخواهید امکانی را به آن اضافه کنید، دیگر نیازی نیست نگران چیزی باشید چون تیم پشتیبانی کمک وردپرس در کنار شما خواهد بود و به راحتی مشکلات وبسایت شما حل خواهد شد.

خدمات پشتیبانی کمک وردپرس نیز با همین هدف ایجاد شده است تا بتوانیم خیال مدیران و صاحبان سایت های وردپرسی را بابت رفع مشکلات و انجام کارهای وبسایت های وردپرسی راحت نماییم.

شما می توانید با استفاده از خدمات کمک وردپرس، هرکدام از مشکلات وبسایت خودتان را به ما بسپارید تا خیلی سریع و راحت برایتان انجام شود و خودتان به کارهای مهمتری که وجود دارد بپردازید.

بیشتر تغییرات درخواستی کاربران در طی روز های شنبه تا پنجشنبه آماده و اعمال میشود اما گاهی برخی درخواست ها بصورت فوری ثبت می شود که تیم ما در روز تعطیل هم پاسخگو این مشکلات بوده و مشکل را رفع می نماید.

هر سایت وردپرسی از ۳ بخش اساسی تشکیل شده است، بخش اول هسته وردپرس است که هر ۲ ماه یکبار حداقل یک بروزرسانی مهم برای آن اعلام می‌شود که می بایست روی سایت اعمال گردد که این بروزرسانی در برخی شرایط در یک ماه ممکن از بیشتر از یک بار ایجاد شود که می‌بایست در اولین زمان این بروزرسانی‌ها انجام گردند.

بخش دوم قالب سایت بوده که برای این مورد حداقل هر ۳ ماه یکبار یک بروزرسانی مهم اعلام می‌گردد و بخش سوم افزونه‌های وردپرسی هستند که حداقل هر ماه یک بروزرسانی برای آنها اعلام می‌گردد.

در این شرایط شما می‌بایست خیلی مراقب سایت باشید و در عین حال همیشه این سوال را دارید که آیا این بروزرسانی سایت را دچار مشکل می‌کند؟ در این شرایط با داشتن کمک وردپرس متخصصی که هر روز با این موارد درگیر است باعث می‌شود که سایت شما همیشه بروز بماند و بدون مشکلات فنی به کار خود ادامه دهد و شما هیچ نگرانی از بروزرسانی یا هک شدن سایت نخواهید داشت.

بله، برای درخواستهای شما محدودیت وجود دارد و این محدودیت در توضیحات پلن درج شده است. در صورتی که درخواستی دارید که در پلن‌های پشتیبانی نبود می‌توانید درخواست خود را تیکت کرده تا زمان انجام آن برای شما تعیین گردیده و  فاکتور برای شما صادر گردد.

مراتب از طریق تیکت و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

گفتگوی آنلاین در تلگرام