شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

چگونه یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟ صفر تا صد

راه اندازی کسب و کار اینترنتی و درآمد از این حوزه امروزه یکی از موضوعاتی است که فکر افراد به خصوص جوانان را درگیر کرده است. همچنین راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی کار آسانی نیست و خیلی از افراد بدون داشتن دانش کافی با شکست مواجه می شوند. کسب و کار های اینترنتی میزان رشد بسیار بالایی دارند به طوری که می توان گفت مقدار درآمد افراد در این حوزه چندین برابر کسب و کار های فیزیک (فروشگاه ها) است.

این نکته مهم رو نیز عرض کنم که هر کسب وکاری موفق نخواهد شد البته با رعایت برخی نکات و مهم مدیریتی البته بخش دوم این مورد راه اندازی وبسایت هستش که نیازمند به یک پشتیبانی سایت حرفه ای دارد . برای داشتن یک وبسایت ایده ال باید به موارد افزایش سرعت وردپرس و بهینه سازی و سئو وبسایت بپردازید .

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ایده ال باید با برداشتن گام های درست به نتیجه رسید.یکی از گام هایی که می توان به آن اشاره کرد طراحی قالب وردپرس است که می توان گفت اولین گام برای ایجاد یک کسب و کار اینترنی به شمار می آید. ما در این مقاله قصد داریم که به تمامی نکات درباره این مطلب بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

مزایای راه اندازی کسب و کار اینترنتی

قبل از اینکه بدانید که چگونه یک کسب و کار اینترنتی ایجاد کنید بهتر است تا با مزایای آن آشنایی داشته باشید.شما با دانستن مزایای کسب و کار های اینترنتی می توانید تا عاقلانه تر و با ذهن باز تری تصمیم خود را در این زمینه بگیرید. ما در این بخش با معرفی کردن تعدادی از این مزیت ها شما را برای ایجاد چنین کسب و کار هایی ترغیب می کنیم.

مزایای کسب و کار اینترنتی

1-راه اندازی با سرمایه کم

هزینه طراحی سایت وردپرس امروزه با هزینه های کسب و کار های فیزیکی بسیار تفاوت زیادی دارد. شما با پرداخت هزینه ای بسیار اندکی می توانید وب سایت خود را راه اندازی کنید و به درآمد برسید.اگر چه هزینه هایی مربوط به ثبت دامنه و نصب وب سایت وجود دارد اما نسبت به کسب وکار های دیگر هزینه ی ناچیزی خواهد بود.

راه اندازی با سرمایه کم

2-نیازنداشتن به تعداد کارمند زیاد

در مغازه و خرده فروشی ها صاحب مغازه نیاز به استخدام کارمند در قسمت های مختلف مانند صندوق ،حمل بار و… دارد.اما در کسب و کار های اینترنتی چنین چیزی وجود ندارد بلکه کابر با وارد کردن مشخصات کارت بانکی خود می تواند هزینه ی آن رابپردازد و محصولات موردنظرش را دریافت کند.

3-محدود نبودن به یک مکان

در اکثر مشاغل فیزیکی شما نمی توانید به مکان های مختلف سرویس دهی کنید. برای مثال شما در شهرستانتان فقط می توانید به افراد آن شهرستان محصولانتان را ارائه کنید. اما در کسب و کار های اینترنتی مکان محدودیت خاصی ندارد و شما می توانید به هر کجا از کشور خود سرویس دهی کنید.همچنین میتوانید با پشتیبانی از زبان انگلیسی در سایت خود به صورت بین المللی سرویس دهی کنید.

محدود نبودن به یک مکان

4-درآمد به صورت شبانه روزی

یکی از بهترین مزایایی که راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی با خود به همراه دارد، درامد به صورت 24 ساعت است. شما با کسب و کار های اینترنتی می توانید در زمانی که در خواب به سر می برید هم درآمد کسب کنید.چیزی که در اکثر مشاغل فیزکی نمی توان مشاهده کرد و چه چیزی بهتر از این که  در خواب پول بدست بی آورید.

6-دسترسی آسان به آمار و اطلاعات

در کسب و کارهای اینترنتی شما بدون اینکه به تعدادی کارمند برای گزارش اطلاعات و یا حساب کتاب کسب و کارتان نیاز داشته باشید تنها با چند کلیک می توانید به گزارش ها  و اطلاعاتتان دسترسی پیدا کنید. در همین جهت نرم افزار هایی برای این امور ایجاد شده اند که به شما برای پیدا کردن تعداد بازدید از وبسایت و گرفتن گزارش ها کمک می کنند.

دسترسی آسان به آمار و اطلاعات

5-مدیریت همزمان چند کسب و کار

راه اندازی کسب و کار های اینترنتی و مدیریت آن نسب به کسب و کار های فیزیکی زمان بسیار اندکی از شما می گیرند و شما در این جهت می توانید یک کسب و کار دیگر برای خود به وجود بیاورید.حتی می توانید به کسب و کار آنلاین خود، به عنوان شغل دوم نگاه کنید.

مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی

افرادی زیادی می خواهند کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند اما نمی دانند که کسب و کار اینترنتی به چه شکل است و چطور باید در این راه به درآمد رسید.حال که مقداری با مزایای این حوزه آشنا شدید ما قصد داریم تا گام هایی که برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی لازم هستند را به شما معرفی کنیم.پس حتما تا انتها به این مراحل دقت کنید.

مراحل راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی

گام اول: شناسایی و درک توانایی های خود

اولین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار شناخت توانایی های فردی است. به دلیل اینکه ، توانایی هایتان در ادامه مسیر خیلی به دردتان می خورد. این گام به شما کمک می کند تا بفهمید که در کدام قسمت از این حوزه به فعالیت بپردازید.برای مثال شما در سئو وردپرس دارای استعداد هستید پس می توانید در این شاخه فعالیت داشته باشید یا اینکه مهارت خوبی در حوزه گرافیک دارید و می توانید با این مهارت به درآمد خوبی برسید.

البته بهتر است برای داشتن یک پشتیبانی وردپرس مناسب با تیم قدرتمندی ارتباط بگیرید .

شناسایی و درک توانایی های خود

گام دوم: در زمینه ی کسب و کارتان اطلاعات جمع آوری کنید

شما باید حتما در زمینه کسب و کارتان اطلاعات جمع آوری کنید تا به توانید به بهترین شکل و به نفع احسن کار خود را پیش ببرید مثلا در گوگل سرچ  کنید که چه کسانی در این حوزه موفق هستند و چگونه به این موفقیت رسیده اند. .شما باید کار ها و پلن های رقبای های خود را موردبرسی قرار داهید تا از آنها در ادامه مسیر پیشی بگیرید.

گام سوم: سایتان را طراحی و راه اندازی کنید

طراحی سایت وردپرس به معنای استارت خوردن کسب و کارتان است.شما با پرداخت هزینه به افراد متخصص در این حوزه، می توانید وبسایت خود را راه اندازی کنید.

طراحی وب سایت

به یاد بسپارید که حتما نیازی نیست که  وبسایتی با گرافیک سنگین و عناصر گیج کننده داشته باشد بلکه چیزی که حائز اهمیت است این است که شما در 5 ثانیه اول نظر مخاطب را به وبسایتتان جلب کنید. و یک نکته مهم یک وبسایت زمانی موفق هستش که یک تیم پشتیبان وردپرس قوی داشته باشد .

گام چهارم: انتخاب محصول(خدمات) و قیمت گذاری

با تحقیق در مورد حوزه ی کسب و کارتان باید یک محصول و یا خدماتی را برای خود ایجاد کنید و براساس استراتژی هایی ، برای آنها قیمت گذاری کنید.قیمت گذاری روی محصول باید برپایه ی ارزش کالا ،شرایط بازار و قیمت رقبا باشد.بیشتر افراد در ابتدای مسیر خود قیمت محصولاتشان را نسبت به رقبا کمتر می کنند تا بتوانند در بازار نفوذ بیشتری کنند و برای خود مشتری بگیرند.

گام پنجم :تولید محتوای مرتبط و جذب مشتری هدفمند

شما با تولید کردن محتوا می توانید نظر کاربران زیادی را نسبت به وبسایتتان جلب کنید.امروزه وبسایت های زیادی برای گرفتن رتبه بالاتری نسبت به بقیه از این شگرد استفاده می کنند.این روش اصول هایی دارد که با رعایت این اصول می توانید محتوای بسیار خوبی ارائه کنید مثلا:

  •  کنجکاوی و توجه شخص را با یک عنوان جذاب بدست آورید.
  • مشکلی که محصول‌ شما حل می‌کند را توضیح دهید.
  • نظرات مردمی که محصول شما را امتحان کرده‌اند در صفحه محصول اضافه کنید.
  • یک گارانتی قدرتمند برای محصول و یا خدمات‌تان در نظر بگیرید.
  • یک پیشنهاد ردنشدنی ارائه کنید.

تولید محتوا

جمع بندی و سخن آخر

ما در این بخش به گفت و گو و بحث درباره ی چگونگی راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرداختیم .می دانید که ایجاد یک کسب و کار اینترنتی، کار چندان پیچیده ای نیست. اما نکته مهم تر این است که ما چگونه از این طریق به درآمد برسیم. باید بدانید که به درآمد رسیدن  در این حوزه نسبت به راه اندازی آن پیچیده تر و دشوار تر است.پیدا کردن مشتری در این حوزه بسیار مورد اهمیت قرار دارد و هر کاربری نمی تواند برای ما مشتری باشد.امیدواریم کسانی که این مقاله را خوانده اند ؛ بتوانند به زودی کسب و کارشان را راه اندازی کنند.

موفق و سربلند باشید.

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس