شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

روش های افزایش بازدید سایت با متد های روز دنیا

بالابردن و افزایش بازدید سایت، همواره یکی از دغدغه ها و مشغله های کسب و کارهای اینترنتی به شمار آمده است که به عواملی نظیر سئو، پشتیبانی وردپرس ، افزایش سرعت وردپرس و نظیر آن بستگی دارد؛ و همچنین مدیران سایت ها به این معضلات اهمیت فراوانی می دهند.این امر تاثیر بسزایی در رشد و رونق کسب کار ها ایفا می کند به شکلی که اگر کسب و کار ها به این موضوعات اهمیت زیادی قائل نشوند، به طور یقین کسب و کارشان در آینده ای نه چندان به نابودی نزدیک می شوند.روش های افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت با متد های روز دنیا

کسانی که سایت و یا کسب و کار اینترنتی دارند، به درستی می دانند که برای افزایش ترافیک وب سایت شان نیازمند تلاش های زیادی در طول شبانه روز هستند؛ و همچنین افزایش بازدید فقط به سئو سایت محدود نمی باشد ،بلکه یک سری شیوه ها و تکینکی هایی وجود دارد که ما در این مقاله به این موارد می پردازیم.

نکته مهم: داشتن پشتیبانی سایت در این مسیر میتونه برای شما تاثیر گذار باشه. داشتن یک پشتیبان وردپرس میتونه در مسیر توسعه و رشد کمک شایانی کنه .

روش های افزایش بازدید سایت

نکته! یکی از اصلی ترین دلایلی که کسب و کارها در همان سال های ابتدایی با شکست مواجه می شوند می توان به کم بودن بازدید سایت اشاره کرد.

افزایش بازدید با سئو سایت

سئو سایت مجموعه فرایند هایی است که منجر می شود تا گوگل به ما رتبه ی بالاتری نسبت به دیگر سایت ها بدهد.در همان ابتدای کار برای افزایش بازدید سایت،باید چند کلمه ی کلیدی که نشان دهنده ی محتوای بلاگ شما هستند را پیدا کنید.طبق معمول تمرکز شما باید روی انتخاب کردن یک یا دو کلمه ی کلیدی برای یکی از صفحه های وب سایتتان باشد.ضمن اینکه ابزار هایی برای شناسایی این کلمات وجود دارند.

افزایش بازدید با سئو سایت

توجه داشته باشید که سئو سایت و یا سئو وردپرس عملی یک شبه و یا چند روزه نیست بلکه سئو یعنی بهینه سازی مداوم .یعنی همواره رضایت و تجربه ی خوبی برای مخاطب رمق بزنیم .

افزایش بازدید با تبلیغات و ترافیک ارجاعی

کاربرانی که از طریق سایت های دیگر به غیر از موتور های جستجو به سایت های شما ورود می کنند، ترافیک ارجاعی نامیده می شوند.ترافیک ارجاعی به سبب اینکه کاربران یا مشتریان بالقوه از طریق سایت های معتبر به سایت ما حواله می شوند مورد اهمیت زیادی قرار داردند.با این روند محصولات و خدمات مان توسط کاربران جدیدتری و افراد بیشتری دیده و برسی می شود و فرصت این را که این کاربران تبدیل به مشتری شوند را فراهم می کنند.

افزایش بازدید با تبلیغات و ترافیک ارجاعی

تبلیغاتی که در این روش موثر تر واقع می شوند شامل تبلیغات بنری و رپورتاژ تبلیغاتی هستد :

تبلیغات بنری

این روش به گونه ای است که شما با طراحی کردن بنر(تصویر یا گیف)و قرار دادن آن در وب سایت های معتبر و پربازدید می توانید کاربران زیادی را جذب سایت خودتان کنید.این بنر ها اغلب به صورت مستطیلی هستند و هرچه این مستطیل ها عریض تر باشند نسبت به بنر های دیگر ، تاثیرگذاری بهتری خواهند گذاشت.این شیوه برای برندینگ و افزایش آگاهی از برند نیز تاثیر خوبی خواهد گذاشت ولی هزینه ی آن نسبت به بازدید و نرخ تبدیل آن مقدار بالایی است.

رپورتاژ تبلیغاتی

رپورتاژ،یک قالب و طرح چاپی بخصوصی است که یک شرکت و یا کسب و کار برای بازاریابی و منتقل کردن پیام برند خود و محصولاتش به شکل بی طرف برای آن هزینه پرداخت می کند.مدیر تبلیغات به روزنامه ها ،مجله ها یا وب سایت ها برای ایجاد فضای مورد نیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظر نهایی ، مبلغی را پرداخت می کند.

نکته! رپورتاژ یکی از مواردی است که تاثیر بسیار خوبی بر روی سئو سایت خواهد گذاشت.

افزایش بازدید با تولید محتوا

تولید محتوا امروزه به یکی از پر اهمیت ترین دانش هایی تبدیل شده است که اگر آن را به درستی درک کرده باشید توانایی آن را خواهید داشت که در زمینه های مختلف به موفقیت برسید.

افزایش بازدید با تولید محتوا

تولید محتوا چیست؟ تولید محتوا یعنی پدید آوردن هر چیزی که موجب می شود مردم زمانی را برای بازدید و یا مطالعه ی آن صرف کنند و یا با دیگران به اشتراک بگذارند.تولید محتوا به شما کمک می کند تا مشتری های جدیدی برای کسب کارتان جذب کنید و کاربران با ورود به سایت شما درگیر محتوای آن شوند و از آن لذت ببرند.شما با این کار موجب رشد و رونق درآمدتان خواهید شد و اگر شما تولید محتوا را جدی نگیرید در ادامه مسیر به مشکل بر خواهید خورد.

افزایش بازدید سایت با تبلیغات کلیکی

سایت کلیکی چیست؟سایت های کلیکی جزو سایتهایی هستند که به ازای مشاهده تبلیغات و انجام مینی جاب ها به شما مبلغی را پرداخت می کنند.این سایت های برای کسب درآمد در خانه بسیار جذاب هستند به ویژه وب سایت های خارجی که از طریق آن می توان به درآمد دلاری رسید.سایت های مختلفی در این زمینه وجود دارند که می توان به Ojooo-Adbtc-Cointiply-FaucetCrypto اشاره کرد.

دقت داشته باشید که بسیاری از سایت های کلیکی معتبر نیستند و تجربه ی خوبی را برای کاربرانشان به وجود نیاورده اند و صرفا افراد را فریب می دهند ،لازمه ی ورود به این کار پیدا کردن وبسایت های معتبر در این زمینه است.

افزایش بازدید سایت با شبکه‌های اجتماعی

اینکه تولید محتوا کنیم و یک گوشه منتظر بمانیم که کاربران از آن بازدید کنند به تنهایی کافی نیست.

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک،اینستاگرام ،تلگرام و… به راحتی می توان برای کسب و کار خود مخاطب جذب کرد.این شبکه ها مخاطبان بسیاری در بستر خود دارند و با تولید محتوا و تبلیغ کردن در این رسانه ها می توانید ، درآمد کسب و کارتان را افزاش دهید.افراد و برند های بسیار زیادی از طریق این رسانه ها به درآمد و شهرت زیاذی دست یافته اند.

افزایش بازدید سایت با شبکه‌های اجتماعی

افزایش بازدید سایت با شرکت در گروه ها و انجمن ها

حضور یافتن در گروه ها و انجمن های تخصصی آنلاین شیوه دیگر برای افزایش بازدید سایت شما است.در  این روش شما با شرکت کردن در مباحث شکل گرفته،هر کجا که لازم باشد می توانید لینک محتوای سایت خود را ارسال کنید تا دیگران بتوانند آن را مورد استفاده قرار دهند. انجمن ها محل خوبی برای تبادل اطلاعات و بحث کردن درباره ی یک موضوع خاص هستد.یک انجمن فرصت خوبی را در اختیار شما قرار می دهد تا با پاسخ دادن به سوالات فنی سایر کاربران آنها را به محتوای خود علاقه مند کنید و در مرحله ی بعدی از آنها بخواهید تا از سایت شما بازدید کنند.

افزایش بازدید سایت با شرکت در گروه ها و انجمن ها

افزایش بازدید سایت با برگذاری وبینار های آنلاین

وبینار ها تاثیر مشابه ای مانند فیلم ها دارند و به دلیل آموزشی بودن شان بیشتر مور توجه قرار می گیرند.اگر شما در سایت خود یک کمپین تبلیغاتی خوب ایجاد کنید در آن درباره ی استفاده از یک محصول خاص یا به کار بردن یک برنامه خاص صحبت کنید؛ اطمینان داشته باشید که با استقبال کاربران زیادی مواجه خواهید شد.

افزایش بازدید سایت با برگذاری وبینار های آنلاین

نکته ای که حائز اهمیت است این است که شما می توانید از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و از این شیوه کاربران بیشتری را به سایت خود معرفی کنید.دقت داشته باشید که وبینار ها نسبت به محتوای متنی هزینه بیشتری را به همراه خواهند داشت.

به‌روزرسانی و بهبود مطالب قدیمی

احتمالا زمانی که محتوا های قدیمی تان را منتشر کرده اید ،الگوریتم های گوگل متفاوت تر از زمان حال بوده اند و یا شما تجربه و دانش کمتری برای تولید محتوا داشته اید.به روز کردن مطالب های قدیمی با تکنیک های جدید شیوه ی دیگری است که به شما در امر افزایش بازدید سایت تان کمک می کند.در این روش شما می توانید با پیدا کردن و ایجاد کردن کلمات کلیدی جدید و همچنین استفاده از تکنیک های سئو به بازدید سایت خود کمک کنید.

لازم به ذکر است که به روز بودن زمان انتشار مطالب اهمیت بسزایی در رشد و افزایش بازدید سایتتان خواهد داشت.

وظیفه تیم کمک وردپرس در این مسئله چیست؟

تیم کمک وردپرس با در نظر گرفتن تمامی تکنیک هایی که منجر به افزایش بازدید سایت شما مثل:پشتیبان سایت ،سئو سایت ،افزایش سرعت سایت و مواردی از این قبیل را مورد برسی قرار می دهد تا وبسایت و یا کسب و کار شما به بالاترین حد از رشد و پیشرفت خود برسد.

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس