در تعطیلات نوروزی پشتیبانی و پاسخگویی همانند روز های عادی انجام میشود
شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

ایجاد هدف برای سئو بعد از شناخت کامل وبسایت

از اولین کارهای که برای سئو باید انجام دهیم برای موفقعیت در یک سایت ،این است که باید هدف مشخصی باشد .

این موضوع غیر قابل درک می باشد که شما یک سایتی را طراحی کنید بدون آنکه بدانید سایت شما قرار است چه خدماتی را ارائه دهد ؟؟ این مورد همچنین در مورد بهینه سازی سایت باید به دقت بررسی شود . در واقع اگر ندانیم برای چه چیزی یک وبسایت طراحی کردیم قطعا تا اینجای راه اشتباه اومدیم و نتیجه حاصله پوچ خواهد بود و تنها زمان و هزینه بوده که در این مسیر صرف شده.

بهتر است برای اینکه یک مسیر درست رو داشته باشید حتما قبلش با یک تیم پشتیبانی سایت در رابطه با هدف خود گفتگو کنید چرا که تیم پشتیبانی وردپرس قطعا از تمامی مسائل و مواردی که جلوی شما هستش با خبر است و شمارو به خوبی راهنمایی میکند .

ایجاد هدف برای سئو بعد از شناخت کامل وبسایت

شناخت کامل وبسایت هدف برای سئو وردپرس

شناخت وبسایت هدف سئو؛ اولین گام برای یک کمپین موفق سئو:

شما به این فکر کنید برای سایتی به عنوان سئو کار فعالیت می کنید ،تا آن سایت را در نتایج گوگل بالا بیاورد در واقع در موتور جستجو بهینه نماید ، در اولین قدم این است که باید بدانید از چه کلمات کلیدی در محتوا خود استفاده نماید مدیر وب سایت می خواهد در چه کلمات کلیدی سایش بالا باشد .

اگر یه کمی حرفه ای باشید درقدم اول در انجام سئو وردپرس ، کلمات کلیدی هدف خود را تحلیل و بررسی نماید و در راستای این کلمه کلیدی پیش بروید .

باید اعلام نمایم که این اولین کاری نیست که باید انجام دهیم :

در قدم اول باید بررسی نمایم که هدف وب سایت که فعالیت می نمایم چیست ؟ می خواهید خدمات به مشتریان ارائه دهید ؟ می خواهید محصول به فروشید؟ و با اینکه می خواهید مطلالب عملی به صورت رایگان برای جذب کاربران ارائه دهید و …

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که چه عبارتی را در وب سایت استفاده نماید به طور مثال بین عبارت خرید لپ تاپ ، فروش لپ تاپ ، لپ تاپ و … از قبیل این موارد گیر نماید ، و ندانید که چه عبارتی را سئو کنید ، ما در این مقاله به شما در مورد این موضوع توضیح می دهیم.

هدف شما در سایت مورد نظر چیست ؟

فروش ، ارائه خدمات ، تبلیغ و معرفی سرویس

شما اگر می خواهید در سایت خود چیزی را به فروشید به احتمال فراوان کلمات کلیدی شما خرید ، فروش ، ارزان و از این قبیل کلمات در سئو خیلی تاثیر دارند و حرف اول را برای شما می زنند ، اصولا فردی می خواد یک جنسی را بخرد با کس که دنبال مطلب علمی می گردد متفاوت می باشد

در واقع مخاطب هر یک از این دو مطلب وارد سایتی بشود که هدف صفحه جذب مخاطب است ، سریعا از صفحه شما خارج می شود ، در مقاله ای دیگر به شما خواهیم گفت که این اتفاق چه اثر بر روی سایت شما خواهد گذاشت .

پس باید به این موضوع دقت کنیم که مخاطب مد نظر ما چیست؟ در واقع مخاطب هدف سئوی شرکتی که سایتش را بهینه سازی می کنیم چیست؟

چند مورد بسیار مهم تاثیر گذار وجود دارد ، که می تواند بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش دهد :

بر اثر تحقیقات که ما در این گروه انجام داده ایم باید به این نکته دقت لازم را داشته باشید، در تمامی سئوی سایت های فروشگاهی حتما بر روی واژه های خرید ، فروشو ارزان تاکید داشته باشید ،در اکثر تگ های عنوان( title ) نمی توان این موارد را جای داد. ولی در محتوا ایجاد شده در صفحه حتما می توان به دفعات از این عبارات استفاده نمود،

در پشتیبان سایت برای سئو سایت علمی، کلمات چرا، چیست، چگونه، جدیدترین، آخرین و از این قبیل می تواند به صورت غیر قابل باوری کلیک روی سایت شما را افزایش دهد. و خواهیم دانست که نسبت افرادی که بعد از جستجوی عبارتی در گوگل، روی یک سایت کلیک می کنند یا همان و در سایت های مجله ای علمی بیشتر از کلمات چرا ، چگونه، چیست ، آخرین و .. استفاده کنید و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتری را داشته باشید ، و متوجه خواهیم شد نسبت افراد بعد از جستجوی عبارتی در گوگل روی یک سایت کلیک می کنند و یا همان CTR چه تاثیر مستقیم و بزرگی در سئو دارد.

اکثر وب سایت ها برای فروش محصولات خودشان به صورت مستقیم عمل نمی کنند . بلکه در پی ارائه سرویس یا معرفی سرویسی را به مشتریان دارند که آن سرویس می تواند به صورت رایگان باشد، یا قسمتی رایگان داشته باشد ( که با پرداخت مبلغی، پولی خواهد شد و امکانات بیشتری خواهد داشت ) و یا اینکه کاملا پولی باشد

آیا شما از این فرآیند اطلاعی دارید که چه ضرری را متوجه سایت هدف می کنید ؟

به این موضوع فکر کنید که ما دربلاگ سایت خودمان ،آموزش رایگان سئو که یک سرویس رایگان است را ارائه کند و جدا از آن می خواهیم کلاس های آموزشی سئو هم برگزار نمایم. در حقیقت ما قصد داریم در سایت مان که سرویس “آموزش سئو وردپرس” را به صورت رایگان ارائه دهیم و همچنین مشتریانی را برای کسب درامد، دعوت به حضور در کلاس های غیر رایگان آموزش سئو کند.

اکنون برای چه عبارتی سئو انجام دهیم ؟ یعنی صفحه مورد نظر برای چه عبارتی باید رتبه خوبی در گوگل پیدا کند؟

گزینه های مورد نظر:

آموزش سئو ، آموزش رایگان سئو،کلاس آموزشی سئو،چگونه سئو یاد بگیریم؟

شما فرض کنی این واژه از لحاظ حجم جستجو در گوگل، تفاوتی ندارند. یعنی فقط از دیدگاه هدف وبسایت مورد نظر و مخاطب هدف به موضوع نگاه کنید.

شناخت کامل وبسایت هدف برای سئو وردپرس

پیشنهاد شما کدام است ؟

آموزش سئو، مطمئنن بیشترین جستجو را دارد ، و تمامی کاربرانی که می خواهند به روشی سئو را یاد بگیرند، چه کاربرانی که می خواهند رایگان سئو یاد بگیرند و چه افرادی که قصد دارند در کلاس شرکت کنند، احتمالا اولین چیزی که به فکرشان خطور می کند کلمه آموزش سئو می باشد .

آموزش رایگان سئو نسبت به آموزش سئو از ترافیک کمتری برخوردار می باشد ، و تنها کاربرانی آن را سرچ می کنند که می خواهند با دیدن فیلم یا خواندن کتاب و مطلب بلاگ، سئو یاد بگیرند. البته دقت کنید که این افراد ممکن است بعد از خواندن بلاگ ، علاقمند به شرکت در کلاس های ما نیز بشوند.

اما واژه چگونه سئو را یاد بگیریم، می تواند یک پست جذاب مخاطبان را سریع جذب نماید ، ، ذهن مخاطب را شستشو دهد و او را مجبور کند که در کلاس های شرکت کند

فقط ما می توانیم این کار را انجام دهیم:

در مورد کاربرانی که روش آخر را انتخاب می کنند ، باید بگوییم که امروزه نمی توان افراد آگاهی که در اینترنت هستند را با این روش جلب کرد و با دادن وعده های دروغین ( یا راست ) اما روی هوا، آن ها را وادار کرد که برای یاد گرفتن سئو، فقط به کلاس آموزشی خاصی مراجعه کنند.

وب سایت شما ، دارای امکان ایجاد پاپ-آپ یا سایر مواردی دیگر می باشد که بتوان به مخاطب آموزش رایگان سئو، فهماند که ما کلاس آموزش سئو هم برگزار می کنیم که می توانید با صرف وقت کمتر و مقداری هزینه، مطالب را بهتر و کامل تر بیاموزید؟

البته تاکیدی بر پاپ-آپ نمی باشد و فرآیند های دیگری هم برای این جلب توجه وجود دارد. اگر این امکان وجود داشته باشد، آموزش رایگان سئو عبارت بهتری است. .

چند مورد که می توان اشاره کرد:

کاربرانی که آموزش سئو را جستجو مینمایند ، به صفحه ای که برای عبارت آموزش رایگان سئو هم بهینه سازی شده، خواهند رسید. شاید کمی پایین تر از چیزی که مستقیما با جستجوی عبارت با رایگان به آن می رسند.

استفاده از واژه “رایگان” می تواند خیلی برای مخاطب و جستجو کننده جذاب باشد و افراد را بیشتر به خود جذب می نماید .

کاربران مطالب رایگان را از دست نمی دهند. چون طبق تحقیقات صورت گرفته ، حدود 30 درصد افرادی که عبارتی را جستجو می نماین ، با دیدن کلمه رایگان در جستجو ها، حتی در خیلی موارد نتایج بالاتر را در نظر نگرفته و به موردی که دارای رایگان است مراجعه می کنند و این یک موفقیت بزرگ است.

خودداری از توضیح بیش از حد ،برای شناخت بهتر ازسایت هدف باید چکاری انجام دهیم ؟

این فرآیند باتوجه به اهمیت زیادش خیلی هم سخت میباشد. ارتباط برقرار کردن با کارفرما و طرح سوالات به نحوی که این حس به او منتقل نشود که شما سئو کار تازه کاری هستید. چون معمولا اینطور فکر میکنند.

ابتدا به یک سوال ساده پاسخ دهید. هدف کلان آن ها چیست؟
پاسخ ها:

آموزش رایگان، معرفی سرویس، فروش ،معرفی شخص،

ارائه مطالب با هدف معرفی خود

یا شاید چند مورد موارد دیگر

با استفاده از هدف اصلی مجموعه، گروهی کلمات را که مناسب دورنمای انهاست، برگزینید. خرید، فروش، رایگان، آموزش، چرا، چگونه و همان هایی که در بالا مطرح شد.

همچنین برای این کار می توانید از تحلیل رقبا هم استفاده کنید. تحلیل رقبا ابزار بسیار سودمندی است که ببینید چه کسانی موفق بوده اند، چرا و چگونه و چه کسانی نبوده اند…

امتیاز به این صفحه

مطالب پیشنهادی و مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس