۲۸ خرداد , ۱۳۹۸

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

تولید محتوا سایت فروشگاهی:

از عوامل اصلی در قدرتمند شدن کسب و کار شما تولید محتوا اصولی می باشد ، متمایز بودن شما نسبت به دیگر رقبینتان و افزایش فروش سایتتان از عوامل اصلی تولید محتوای سایت فروشگاهی میباشد

در حقیقت شما با تولید محتوا در سایت فروشگاهی خود کاربران را از محصولات و خدمات خود آگاه میسازید، نکته که باید به توجه لازم را داشته باشید در تولید محتوای اطلاعات باید مفید و بهینه شده برای موتورهای جستجو باشد

هیچ فرقی ندارد که شما چه سایت فروشگاهی را دارید، مردم همه روزه در حال خرید به صورت اینترنتی می باشند ، بیشتر خریدران آنلاین به صورت منظم در اینترنت به جستجو محصولات می پردازند و حداقل چند خرید در ماه انجام می دهند .

امروزه تعداد فروشگاه اینترنتی به میلیون ها عدد رسیده است و رقابت بین سایت ها بسیار بالا می باشد و از آنجایی که فضای تجارت بسیار رقابتی است ، مدیر و پشتبان سایت باید از این موضوع به خوبی اطلاع داشته باشد که محتوای وب سایت ها چقدر مهم و حیاتی می باشند
تاثیر محتوا تولید شده برهدایت کاربران برای خرید بسیار بالا می باشد در پشتیبانی سایت یاید محتوای تولید نماید که کاربران آماده خرید نماید.

دراکثرفروشگاه های آنلاین تولید محتوا شامل توضیحات محصولات می باشد، با این کار فروشگاه های اینترنتی شرایط مطلوبی را برای محصولات خود فراهم می کنند ،با دسته بندی کردن محصولات مختلف پیدا کردن محصول برای کاربران را آسان نماید، به صورتی باشد کا کاربران بدانند چه محصولی در دسته بندی وجو دارد .

تولید محتوا برای سایت فروشگاهی

توضیح موثر محصول:

توضیحات محصول تولید کنندگان به طور کلی حاوی اطلاعات موثر و مفیدی نمی باشد . به علاوه موتورهای جستجو همانند گوگل برای محتوای کپی و غیر اصلی امتیاز منفی اعمال می نمایند . ازهمین رو فروشندگان سایت های فروشگاهی هرگز نباید از توضیحات محصول تولید کنندگان استفاده نمایند..

یک توضیح محصول تاثیر گذار ، اطلاعات مفیدی به مخاطب ارائه می دهد و آن ها را متقاعد میسازد که خرید انجام دهند و معمولا شامل یک تیتر، یک متن که ویژگی‌های اصلی را بیان می نماید و همچنین اطلاع رسانی کامل از آنجایی که کاربران نمی‌تواند با یک فروشنده آنلاین مشورت نمایند ، توضیح محصول باید تمام اطلاعات مربوط به محصول و پاسخ به سوالات کاربر را شرح نماید

توضیحات محصولات باید به صورتی باشد که پرسش های زیر را پاسخ دهد

مهم‌ترین ویژگی‌های محصول چه چیزهایی میباشد ؟
چه چیز خاصی در مورد آن وجود دارد؟
مزایای محصول چیست ؟
برای چه کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد / چگونه کار می‌کند؟
چرا مصرف‌کننده باید محصول را بخرد؟

برای رسیدن به هدف که همان فروش بیشتر می باشد ، توضیحات محصولات باید به خوبی نوشته شود و بدون خطا باشد. توضیحات محصول حرفه‌ای و آگاهی بخش به شما کمک می نماید تا کاربر فروشگاه آنلاین شما را قابل اطمینان ببیند و محتوای آن نیز باید مخاطب هدف را متقاعد به خرید نماید

رتبه بسیار بالا در موتور جستجو بسیارتاثیر گذار است ، از همین رو کپی وب باید از بهینه‌سازی موتور جستجوی صحیح سئو
استفاده کند. به صورت کامل تحقیق کلید واژه باید در نظر گرفته شود که مشتریان بالقوه به دنبال چه چیزهایی می باشند . توصیه می‌شود که کلمات کلیدی مربوطه در تیتر و ابتدای متن ظاهر شوند.

نقش وبلاگ‌های قدرتمند در تولید محتوا سایت فروشگاهی

علاوه بر توضیح محصول، یک وبلاگ خوب می‌تواند به موفقیت یک فروشگاه آنلاین کمک نماید . اگر یک ارائه کننده، یک متخصص در زمینه فروشگاه خود باشد، یک وبلاگ یک ابزار خوب برای رسیدن به مشتریان بالقوه با مقالات حرفه‌ای می باشد. وبلاگ به خصوص زمانی مفید خواهد بود که سوالات زیادی مربوط به محصولات پیچیده پاسخ دهند.

از همین رو می‌تواند شامل توصیه‌های مفید درباره محصول باشد و به عنوان صفحه لندینگ گوگل عمل کنند . از این طریق ارائه کنندگان می‌توانند اعتماد مخاطب را جلب نمایند و تخصص خود را نشان دهند . همچنین این راهنمایی ها راهی موثر برای بدست آوردن بک لینک می باشد

به طور کلی تولید محتوا سایت فروشگاهی به صورت توضیحات محصول یا پست‌های وبلاگ بر زمان باقی ماندن کاربر در سایت تاثیر خواهد داشت و می‌تواند در تصمیم به خرید آن‌ها موثر باشند . برای متقاعد کردن مشتری احتمالی و اقدام به عمل، محتوا باید ارزشمند باشد و از کلمات کلیدی صحیح در آن استفاده شده نمایند

صاحبان فروشگاه آنلاین نباید از توضیحات محصول تولید کنندگان استفاده نمایند بخاطر اینکه این می‌تواند منجر به دریافت امتیاز منفی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل شود که برای جذب مصرف کنندگان مفید نمی باشد. در عوض، مهم می باشد که به صورت منحصر به فرد سرمایه‌گذاری کنید و به صورت حرفه‌ای برای وب سایت خود محتوا تولید نماید . همچنین توصیه می‌شود که صاحبان فروشگاه یک وبلاگ برای ارائه مشاوره و اطلاعات مفید براساس حوزه تخصصی خود ایجاد نمایند .

تولید محتوا سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

محتوای سایت فروشگاه اینترنتی شما باید بیشتر از یک دسته کلمات که بر روی سایت پراکنده شده اند باشد، این کلمات باید به صورتی باشند که مخاطبین را به انجام خرید ترغیب میکند .
در ادامه این مقاله به ویژگی هایی که تولید محتوا سایت فروشگاهی باید داشته باشد اشاره خواهیم کرد

تمام ویژگی که یک سایت فروشگاهی باید داشته باشد :

شما در پشتیبانی سایت خود باید محتوایات ایجاد شده بیشتر از یک دسته کلمات که برروی سایت پراکنده شده است باشد ، استفاده از کلمات مناسب بسیار تاثیر گذار می باشد باید جوری کلمات را استقاده کرد که کاربران را به خرید محصولات هدایت نماید.

برای درک بهتر اگر شما پوشاک می فروشید تنها قیمت و تصویر آن کافی نمی باشد حتی این در شرایطی می باشد که تصویر بیان کننده خیلی کلمات باشد.
در هر حال باید بیان کرد که عکس شما بیان کننده خوبی برای محصولتان نمی باشد ،این در حالی است که خریدار شما میخواد در رابطه با محصول شما تمام جزئیات را بداند مثال رنگ ، جنس ، سایز و …همچنین شما شانس سایت خود را برای نمایش در موتورهای جستجو به علت نداشتن توضیحات کافی از بین خواهید برد.

در تولید محتوا سایت فروشگاهی کلمات کلیدی را نباید فراموش کرد:

بعد اتمام توضیحات محصول به این نکته دقت کنید که کلید واژه های که اکثر کاربران آنها را جستجو می کنند در نوشته های سایت خود اضافه کنید

تولید محتوا سایت فروشگاهی

استفاده از از URL های مناسب در تولید محتوا سایت فروشگاهی :

در بر داشتن از آدرس اینترنتی مناسب در واقع نصف راه از کار تولید محتوا سایت فروشگاهی می باشد.از آدرس اینترنتی ک متشکل از کلید واژه می باشد حتما استفاده کنید، با انجام این کار سطح درک بازدیدکنندگان را افزایش می دهید و کاربران می تواند از URL متوجه شوند که محصول چه چیزی است.

در تولید محتوا سایت فروشگاهی باید خیلی با دقت عمل کرد :

از مهم ترین موارد که پشتیبان سایت باید به آن دقت نماید بهتر است نکات اصلی در ابتدای متن جاگذاری شود ، این موضوع را باید بدانیم که کاربر هیجان زده و راغب نمی باشد که کلی متن بخواند تا متوجه شود که شما چه موضوعی را می خواهید بیان کنید .اگر شما نتوانید در ابتدای محتوا خود بیان کننده موضوع اصلی خود باشید کاربر سایت شما را ترک می نماید .

استفاده کردن از تصاویر و ویدئو :

استفاده از تصاویر و ویدئو به شما کمک خیلی فراوانی در بیان بهتر محتوایتان می کند ، اما این موارد باید همانند با متن مورد استفاده قرار گیرند .
اگر شما درحال نوشتن محتوای برای پوشاک هستید می توانید از تصاویر آن استفاده نماید. تولید یک ویدئو کوتاه در زمینه چیزی که می‌نویسید، برای بازدید کنندگان بسیار ارزشمند خواهد بود . روان‌شناسی نشان داده‌ است که مشاهده یک ویدئو راحت‌تر از خواندن یک متن می باشد.

محولات را برای کاربران مرور نماید :

اگر سایت شما جوری باشد که مروری بر محصولات نداشه باشد مطمئنن فروش برخی محصولاتان را دست خواهید داد. این در حالی است که اکثر مشتریان قبل از خرید به دنبال مرور محصولات می باشند صحفه های مرور بازدیدکنندگان را در مورد چیزهایی که می‌خواهند بدانند همانند گزینه‌های پرداخت، زمان تحویل، قیمت‌گذاری در مقایسه با دیگران و … آگاه می سازد

نکته جالب توجه دیگر این است که صفحات مرور به طور متوسط در موتورهای جستجو به جای صفحات فروش ظاهر می‌شوند. شما می‌توانیداین شرایط را برای کاربران خود فراهم نماید که بازدید کنندگان و کاربران نظرات خود را درباره محصولات شما بیان کنند و بعد از آن بررسی و تحلیل خود را به اشتراک بگذارید.

جلب نظر مخاطبان بسیار تاثیر گذار می باشد :

استفاده کردن از جملات هیجان انگیز به سرعت کاربران را قادر می سازد تا آنچه را که در تلاش برای بیان آن هستید درک نمایند و در ذهن خود نسبت به آنچه گفته می‌شود احساس خوب داشته باشند

از سوی دیگر ، جملات بی انگیزه و بی روح این درک سریع به تاخیر می اندازد ، احساس رسمی بودن در کاربر ایجاد می نماید ، شما می‌توانید آنچه را که می‌خواهید به طوری بیان کنید که در مخاطب احساس خوب ایجاد کند و او را به انجام خرید وادار نماید.

استفاد از زیر عنوان های مناسب در تولید محتوای فروشگاهی :

خیلی از افراد وجود دارند که به سرعت آنلاین مطالب را می خوانند . اغلب آن ها تنها متن را اسکن می نمایند .با این وجود شما می‌توانید با استفاده از زیرعنوان هایی که توصیفی می باشند ، نظر آن ها به خود جلب نماید

در صورتی که شما زیر عنوان های شما باید توصیفی باشند، سعی نماید طول پاراگراف‌ها کوتاه قرار دهید . پاراگراف های طولانی مردم را به چرت زدن دعوت می نماید و بسیار کسل کننده می باشد و کاربران این موضوع اصلا برایشان خوشایند نمی باشد .

تولید محتوا سایت فروشگاهی تخصص تیم کمک وردپرس میباشد. تیم کمک وردپرس به طور مستقیم با مشتریانی کار می کند که به دنبال تولید محتوا سایت فروشگاهی می باشند..

شما میتوانید بهترین جایگاه را در گوگل با درخواست تولید محتوا به تیم کمک وردپرس به دست آورید

با آرزوی موفقعیت و سربلندی برای شما..

 

مطالب مرتبط

نظرات و دیدگاه ها
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است

    تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس