شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

چگونگی کسب درآمد از آنلاین مارکت

در این مقاله از کمک وردپرس میخواهیم در رابطه چگونگی کسب درآمد از آنلاین مارکت اشاره نماییم پس با ما همراه باشید .

یکی از تازه ترین روش های کسب درآمد, آنلاین مارکتینگ میباشد ، که از زیرمجموعه های تجارت الکترونیک نیز می باشد و هدف از راه اندازی آنلاین مارکتینگ، معرفی محصولات و ارائه خدمات برای مصرف کنندگان به صورت اینترنتی می باشد. اما در پایان همه محصولات و خدمات به صورت حضوری ارائه داده می شوند .

به انواع آنلاین مارکتینگ در ادامه مقاله اشاره می شود :

چگونگی کسب درآمد از آنلاین مارکتینگ

طراحی سایت و تبلیغات:

از نخستین و رایج ترین شکل آنلاین مارکتینگ راه اندازی یک وب سایت نیز می باشد که در آن محصولات و خدمات در معرض دید بازدیدکنندگان نیز قرار می گیرد. در این روش فروش انجام نمی گیرد و همه چیز در مرحله معرفی و تبلیغات می باشد. در وب سایت محتواهایی منتشر می شود که متشکل از توصیف و شرح کامل کالاها، ارائه اطلاعات دقیق در مورد محصولات، نحوه استفاده از محصولات و …. می باشد. اما بهتر است برای نمایش بهتر یک وبسایت پویا و بهینه داشته باشید که در صورت عدم توانایی در توسعه و رشد وبسایت با پشتیبانی وردپرس خود این موضوع مهم رو مطرح کنید .

کاربران با دیدن محتوای سایت می توانند اطلاعات بیشتر و مفید تری در مورد محصولات بدست خواهید آورد. همچنین در سایت برخی از سوالات کاربران نیز پاسخ داده می شود .

طراحی فروشگاه اینترنتی:

فروشگاه اینترنتی با وب سایت متفاوت می باشد و ساختار آن به گونه ای طراحی شده اند که بازدیدکنندگان می توانند بر روی محصولات مورد نظر خود کلیک نمایند و آن محصولات را در سبد خرید خود قرار دهند . بعضی از فروشگاه های اینترنتی اقدام به عضوگیری می نمایند و اعضا با پرداخت وجوهی مشخص، اکانت خود را شارژ می نمایند. در فروشگاه های اینترنتی شرح مختصری از کالاها در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در آنلاین مارکتینگ به روش فروشگاه اینترنتی، هدف اصلی فروش میباشد و تبلیغات به صورت مستتر در لابه لای محصولات دیده می شود. شرکت ها با اضافه کردن تصاویری از محصولات و ذکر خصوصیات آنها سعی می نمایند تا کاربران اینترنتی را برای خرید جذب نمایند .

شبکه های اجتماعی:

در برگرفتن از شبکه های اجتماعی سومین روش آنلاین مارکتینگ نیز می باشد . در این روش سعی می شود تا از شبکه های اجتماعی پرکاربرد استفاده شوند . برای مثال در حال حاضر در ایران اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام به عنوان پرکاربردترین شبکه های اجتماعی می باشند. شرکت ها می توانند با بر پا کردن کمپین در این شبکه ها محصولات و خدمات خود را در معرض مشاهده بازدیدکنندگان قرار دهند.

در شبکه های اجتماعی امکان تولید محتواهای طولانی وجود ندارد . بلکه محتواها به صورت چند کلمه ای و در زیر تصاویر قرار می گیرند. در این روش، تصاویر نقش مهمی را بر عهده خواهند داشت . طرح های گرافیکی زیبا، کلیپ های ویدئویی کوتاه، صداها و … نیز می توانند به جلب نظر کاربران کمک فراوانی می نمایند.

چگونگی کسب درآمد از آنلاین مارکتینگ

روش های موفقیت در آنلاین مارکتینگ:

سه روش فوق برای راه اندازی آنلاین مارکتینگ بسیار موثر است. اما بدون راهکار، موفقیت آنها تضمین شده نمیباشد. بنابراین لازم می باشد تکنیک های زیر به کار بسته شوند:

تولید محتوا:

تولید محتوای حرفه ای و مناسب از مهمترین و موثر ترین اصل در آنلاین مارکتینگ می باشد. ضمن اینکه فرآیند تولید محتوا در سه روش سایت، فروشگاه اینترنتی و شبکه های اجتماعی خیلی متفاوت می باشد .

در وب سایت محتواها طولانی و حاوی اطلاعات تخصصی و مفید می باشند. در فروشگاه اینترنتی اولویت با تصاویر محصولات میباشد تا کاربران با مشاهده محصولات انتخاب نمایند و در شبکه های اجتماعی، متن های کوتاه به همراه تصاویر یا کلیپ ویدئویی مورد نیاز می باشد .

رضایت مندی کاربران:

در پشتیبانی سایت ما اگر بخواهیم هر روشی را در نظر بگیریم رضایت کاربران در اولویت قرار می گیرد ،. اگر چه فروش محصولات و ارائیه خدمات هدف اصلی در آنلاین مارکتینگ می باشد، نباید این موضوع را فراموش نمایم اگر بازدیدکنندگان از فعالیت سایت یا فروشگاه رضایت نداشته باشند، بازدیدکننده و مخاطبی هم وجود نخواهد داشت که بتوان برای آنها فعالیت نمود

فعالیت متناسب با محصولات:

وب سایت، فروشگاه اینترنتی و یا کمپین شبکه های اجتماعی تمامی این موارد برای هدف مشخصی راه اندازی شده اند. برای مثال این امکان وحود دارد که هدف در زمینه لباس باشد. در این صورت باید تمامی فعالیت ها در حول این موضوع باشد. ممکن است بعضی افراد به سراغ مطالب و محتواهایی در زمینه ورزشی هم بروند کهاین عامل باعث دور شدن آنلاین مارکتینگ از هدف اصلی خود می شود.

پاسخ به نیاز مشتریان:

برای موفقعیت هر چه بیشتر در آنلاین مارکت و ههچنین پشتیبانی سایت نیاز واقعی مشتریان را بررسی و سریعا مهیا نماید . در هر سه روش آنلاین مارکتینگ نیازهای مشتریان در اولویت می باشد. از آنجا که هدف جذب کاربران نیز می باشد ، از همین رو باید به خواست آنها توجه ویژه داشت .

نتیجه گیری :

داشتن پشتیبانی فنی عالی نشانگر حرفه ای بودن شما نیز می باشد  ، اگر پشتیبان وردپرس خوبی در کسب و کار خود ندارید همین حالا برای پشتیبانی وب سایت اقدام نماید مطمئنن از روش های مختلفی که در این مقاله در موردشان صحبت کرده ایم استفاده نماید تا اثر آن را در افزایش فروش و اعتماد کاربران تان مشاهده نماید

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس