شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟ بخش اول

برای اینکه بدانیم چگونه در صفحه اول باشیم اولین موضوع این است که یک صفحه از سایت را باید بهینه کنیم ،سئو وردپرس و بهینه سازی وردپرس یک روند موثر و روبه جلو می باشد به طور عادی شما نمیتوانید سایت خود را در صفحه اول قرار دهید، اینکار شدنی نیست مگر اینکه برای موتور جستجو بهینه شده باشد

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

اشاره به موارد مهمی که برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید به آنها توجه کنیم شامل موارد زیرمیباشد: ما در این مقاله رتبه اول گوگل و یا هرموتور جستجو دیگری را برای شما تضمین نمیکنیم، اما به شما گفته میشود که چگونه در صفحه اول گوگل باشید همه مردم همیشه دنبال اطلاعاتی هستند که هم خوب ارائه شده باشد هم مرتبط با موضوع باشد، برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید هم از نظر گوگل و هم از نظر کاربران عالی باشید.

نکته: برای اینکه از نظر گوگل و همچنین کاربران عالی باشید باید وبسایت خود را در شرایط ایده ال قرار بدید که نیازمند به تیم پشتیبان سایت قوی هستش .

چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

روش های سئو و بهینه سازی, چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

  • آدرس وب سایت
  • تگ عنوان
  • استفاده از تگ H1
  • لینک سازی داخلی
  • لینک سازی خارجی
  • داشتن متا تگ توضیحات مناسب
  • کلمات کلیدی
  • تگ Alt
  • افزایش سرعت وردپرس
  • نقشه سایت
  • آدرس وب سایت

استفاده از آدرس کوتاه برای محصولات:

دامنه کوتاه ضرروی نمی باشد شاید خودتان هم با خیلی از سایت های خوب و برند دیده اید که از آدرس کوتاه استفاده نکرده اند. در پشتیبانی سایت برای ایجاد url حتما به این موضوع دقت فراوان را داشته باشید که از جمله ای استفاده نماید که بیان کننده تمام توضیحات محتوای شما باشد .از کلمات کلیدی برای توصیف محتوای خود استفاده نماید.

این موضوع هم برای کاربران و هم برای گوگل خیلی مناسب است که محتوای صفحه شما را از روی ان بفهمند. استفاد از یو آر ال ها یک امر بسیار مهم و حیاتی می باشد ، پس در انتخاب یو آر ال های برای سایت خود دقت لازم را داشته باشید ، که کار را برای ایندکس کردن صفحات توسط گوگل ساده کنند ، با استفاده ازکلمات رایج و عمومی کار را برای گوگل ساده کنیم

استفاده از چه نوع دامنه سایت مناسب است ؟

این سوال را باید اول از خودتان بپرسید که :آیا کسب و کار شما درمنطقه محلی است ؟ اگرشما دارای یک موقعیت واقعی و محلی هستید و حوزه تخصص شما محدود به منطقه ایران میشود پیشنهاد به شما استفاده از دامنه ir. می باشد ،اگر هم شما یک سایتی دارید که مبادرت به فروش محصولات دیجیتال مثل دانلودی می کند با توجه به کاربران گسترده تر استفاده از دامنه com.

پیشنهاد میشود، این موضوع را هم باید بدانید استفاده از دامنه com. باعث افزایش رقبا می شود فقط با خواندن مقالات کار شما انجام نمیشود شما برای قرار گیری درصفحه اول گوگل باید اقدامات لازم را انجام دهید ، در ادامه مقاله به دیگر روش های لازم برای رسیدن به جایگاه مناسب سایت شما اشاره میشود .

چگونه با تگ عنوان (Title) به صفحه اول گوگل بیاییم

تگ عنوان حالت معرفی صفحه سایت شما به گوگل را دارد، برچسب عنوان در چند کلمه به گوگل می فهماند صفحه سایت شما در مورد چه چیزی است، اگر این کار را انجام ندهید گوگل خودش حدس میزند. مهم ترین نکته این می باشد که شما اصلا نمیخواهید گوگل سایت شما را حدس بزند به طور معمول درتمامی سیستم های مدیریت محتوا (وردپرس، جوملا. آپادا و… ) کد شما جایی باید در نزدیکی بالای صفحه باشد گوگل و دیگر موتورهای جستجو می خواهند یک ساختار عنوان سازگار از بالا به پایین ببینند.

برای دریافت نتایج عالی در محتوا از تگ عنوان کافی است یک بار استفاده نماید ،اگر از قالب برای سایت استفاده میکند که بخش جداگانه برای عنوان خود فراهم شده است ، سعی کنید تگ عنوان صفحه از تگ H1 متفاوت باشد ، بیشتر سیستم ها به این طریق محتوای خود را ایجاد میکنند

بی توجهی به عنوان :

موارد مهمی که باید در پشتیبانی وردپرس به آن دقت کنید اگر برای محتوای خود عنوان ایجاد نکنید ، گوگل اینکار را خودش انجام می دهد، این موضوع خیلی خوش آیند نمیباشد ، تاثیر گذار ترین عنوان های صفحه طولی بین ۳۰-۶۵ کاراکتر دارند که شامل فاصله هم می شود، استفاده از عنوان مختصر و شامل بودن بهترین کلمات کلیدی خیلی کمک میکند، هر صفحه باید یک عنوان برای خودش داشته باشد .

برای اینکه اطمینان حاصل کند که تگ عنوان شما در گوگل به کامل نمایش داده میشود، ار 65 کارکتر بیشتر برای عنوان خودتان استفاده نکنید استفاده از تگ عنوان سئو و بهینه سازی در گوگل خیلی مهم می باشد ، می توان این موضوع را بیان کرد که جزء مهمترین عناوینی هستند که درآنها از کلمات کلیدی استفاده کرد. جدا از تعریف صفحه ایجاد کرده ، تگ عنوان چه مواردی را فراهم می نماید؟ چگونه در صفحه اول گوگل باشیم؟

سه مورد از مزایای مهم:

توضیح مختصر از کل محتوا در 65 کارکتر هم برای کاربران هم برای گوگل. استفاده از محتوای کامل از کلمات کلیدی که برای طبقه بندی محتوای موتورهای جستجو فوق العاده است ایجاد یک تیتر مناسب در نتیجه جستجوی گوگل

تاثیر تگ توضیحات در بالا آمدن سایت به صفحه اول گوگل

تگ توضیحات در صفحه سایت به نمایش در نمی آید. فقط در سورس کد های صفحه ظاهر می شود، وقتی گوگل آن را می خواند تصمیم گیری می کند سایت یا مقاله شما در چه وضیعتی و چه موضوعی میباشد

استفاده از کلمات کلیدی در بهینه سازی

برای تاثیر بیشترتگ توضیحات باید ۷۰-۱۶۰ کاراکتر باشد ،تگ‌های توضیحات به این دلیل مفید خواهد بود که اغلب دیکته می کنند که صفحات شما در نتایج جستجو چطور نشان داده شود.

متای توضیحات شما باید کوتاه و حاوی بهترین کلمات کلیدی و یا هم معنا که مرتبط هستند باشد. استفاده از کلمات برای دعوت به اقدام در متای توضیحات بسیار مهم میباشد. اگر می خواهید مردم بر روی صفحه شما در نتایج جستجوی گوگل کلیک کنند، بگویید چیکار کنند!

استفاده از دعوت به اقدام

استفاده از کلمات جذاب و مناسب برای افزایش بازدیدکنندگان به سایت مانند “همین حالا برای دریافت … اقدام نماید” یا “خواند مقاله ما در مورد…..” هیچ وقت از محتوای تکراری در سایت خودتان استفاده نکنید، و اطمینان حاصل کنید که هر صفحه از وب سایت شما توضیحات متا مربوط به خودش را دارد، این امکان وجود دارد که گوگل برای محتوای تکراری در تگ توضیحات شما را جریمه نماید

تگ H1 راز اصلی نمایش سایت در صفحه ی اصلی گوگل

تگ H1 نشان دهنده عنوان مقاله شما می باشد آنچه که شما میخواهید کاربران ببینند و ممکن است با تگ عنوانی که برای صفحه انتخاب کرده اید متفاوت باشد. با این حال، اگر شما در قسمت تگ عنوان (متا عنوان) چیزی را وارد نکرده باشید اغلب عنوانی که گوگل برای مقاله شما در نتایج جستجو در نظر می گیرد تگ H1 است. اگر از یک تگ عنوان جداگانه به منظور برای نتایج جستجو استفاده کرده باشید مقداری کشش بشتری در اینجا برای افزایش طول مقاله خود و یا استفاده تغییرات منظم از کلمات کلیدی تان که تمایل دارید رتبه بگیرد، خواهید داشت.

تگ های H1 به گوگل می گویند در صفحه شما چه محتوای مهمی می باشد ،در صورتی از تگ عنوان شما حمایت می کند، علاوه براین تعداد دیگری تگ H در صفحه سایت شما وجود دارد، ، به ترتیب هرچه شماره تگ ها H بالاتر می رود به تناسب از اهمیت آنها کم می شود در سئو وردپرس از تگ H1 فقط یک بار باید استفاده نماید از تگ H2 برای عنوان های فرعی اصلی و از تگ H3 برای رده بندی کلی زیر عنوان ها استفاده کنید.

از جمله مواردی که باید به یاد داشته باشیم:

اهمیت تگ H1 :

تگ H1 مهم ترین برچسب در صفحه سایت می باشد نباید از این موضوع به راحتی گذر کنیم. ربات های جستجو توجه ویژه ای به کلمات مورد استفاده در تگ H1 دارند پس باید مثل تگ عنوان حاوی شرح عمومی از محتوای صفحه باشد و حتما از کلمات کلیدی در آن استفاده شده باشد.

ارتباط:

ربات های موتور جستجو به تحلیل و بررسی ارتباط تگ هدر با محتوای مرتبط با آن می پردازند؛ و این موضوع را سنجش می کنند که ارتباط بین کلمات کلیدی تگ های عنوان و دیگر بخش ها ی صفحه چقدر است.

ایجاد تجربه کاربری بهتر:

تگ های عنوان مختصر بیانی است از آن چه در محتوای صفحه میخواهیم توضیح دهیم می باشد. با توجه به اینکه موتورهای جستجو اهمیت زیادی برای تجربه کاربر در یک سایت قائل هستند بنابراین استفاده از تگ هی عنوان در محتوا از اقدامات ضرروی میباشد دربخش دوم از آموزش سئو وردپرس توضیح بیشتری درباره فاکتورهای باقی مانده برای قرار گرفتن در صفحه اول سایت اشاره میشود پس ما را در بخش دوم نیز راهنمایی کنید…

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس