شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

بالا آمدن سایت در نتایج گوگل با ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی با بک لینک گرفتن تفاوت هایی دارد چرا که شما می توانید در بسیاری از سایت ها برای خود بک لینک رایگان درست می کنید و آن سایت ها این اجازه را به شما می دهند اما سایت های قوی با پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالا این امکان را به شما نمی دهند در نتیجه برای اینکه بتوانید از آنها بک لینک بگیرید، با ریپورتاژ آگهی این امکان را برای خود به وجود می آورید چون با ریپورتاژ آگهی حجم زیادی از مخاطبان به سمت سایت شما می آیند و در صورت مفید بودن سایتتان کاربر شما باقی می مانند می توانند به سایت شما کمک کند تا در نتایج بالا قرار بگیرید.

برای ایجاد یک ریپورتاژ نیازمند به سناریو هستش و حتما وبسایت های هدف رو مورد بررسی و موشکافی قرار بدید در صورتی که این توانایی رو ندارید حتما با تیم پشتیبانی سایت خود این موضوع مهم رو مطرح کنید چرا که این تیم پشتیبانی وردپرس میتونه به شما در این زمینه به خوبی کمک کنه .

بالا آمدن سایت در نتایج گوگل با ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی نیاز به یک نویسنده خوب دارد که بتواند مطالب را به صورت غیر مستقیم به مخاطب انتقال دهد به صورتی این کار را باید انجام دهد که در مخاطب نیاز ایجاد شود و با توجه به نیاز ایجاد شده وارد صفحه و یا سایت شما بشود.از طرفی باید پشتیبان وردپرس سایت به شما اطلاع دهد که برای کدام کلمات کلیدی و کدام صفحات نیاز به ریپورتاژ دارید.همچنین باید با توجه به اینکه می خواهد برای کدام صفحات ریپورتاژ برود باید سایت های مختلفی را آنالیز کند و با توجه به نوع سایتی که می خواهد از آن بک لینک بگیرد محتوا تولید کند.

بالا آمدن سایت در نتایج گوگل با ریپورتاژ آگهیبرای هر کاری اصول پایه ای وجود دارد که با انجام آنها طی زمانی به خواسته اصلی تان می رسید.اما همیشه تکنیک هایی برای سریع تر اتفاق افتادن خواسته وجود دارد.در ریپورتاژ آگهی هم اینطور است همه می دانند که باید محتوایی نوشته شود کلمات کلیدی موردن یاز در آن نوشته شود و در نهایت به سایت انتخابی مقدار معینی پول داده می شود تا از آنها بک لینک دریافت شود.د این بین نکاتی وجود دارد که اگر رعایت شود ریپورتاژ آگهی شما را زودتر در نتایج بالا قرار می دهد.

تکنیک هایی برای ریپورتاژ آگهی قوی

بیشتر این تکنیک هایی که گفته می شود مربوط به نوشتن محتوا است.اینکه چطور نوشته شود تا مخاطب اول از همه جذب آن شود و بعد از آن به صورت خلاصه نوشته شود تا حوصله مخاطب سر نرود و در نهایت وارد صفحه یا سایت مورد نظر شود.همانطور که می دانید ریپورتاژ باعث می شود که حجم بسیار زیادی از مخاطبان وارد سایت شما شوند و این برای سایت شما هم از نظر سئو و هم از نظر نرخ کلیک و کاربر داشتن مناسب است .پس حالا این تکنیک ها را برای نتایج بالا در گوگل گرفتن بررسی می کنیم:

  • استفاده از متن ها و تیتر های جذاب و کنجکاو کننده
  • نوشتن متن نهایتا 1000 کلمه اما به طور کاربردی
  • استفاده از کلمات کلیدی مهم
  • استفاده از کلمات مخاطب پسند و ترند
  • نوشتن مطالب هیجان انگیز و آموزنده در چند پاراگراف اول
  • استفاده از تصاویر منحصر بفرد و مرتبط

نوشتن محتوا برای ریپورتاژ آگهی

بهترین محتوایی که برای ریپورتاژ آگهی می توانید بنویسید بهتر است تا حدود 1000 کلمه باشد.اگر بیشتر این تعداد باشد ممکن است مخاطب حوصله اش سر برود و اصلا به انتهای محتوا توجه ای نداشته باشد.از طرفی بهتر است در پاراگراف های اول نکات آموزشی خوبی ارائه دهید تا مخاطب به خواندن ادامه دهد و جذب محتوایتان شود.قبل از اینکه به نوشتن محتوا توجه ای کنید باید برای هدر ها و در واقع تیتر های خود متن های هیجان انگیز و ترغیب کننده ای بنویسید.همچنین می توانید در محتوا با نوشتن اسم سایت های دیگر در کنار اسم خودتان به ارزش سایت خود بیفزایید.

محتوای ریپورتاژ آگهیدر نوشتن تیتر ها به این مسئله دقت کنید که اگر بیش از حد اغراق کنید ممکن است که مخاطب اصلا شروع به خواندن محتوایتان هم نکند.در نتیجه اصلا وارد صفحه یا سایت شما نمی شود که این اصلا خوب نیست.پس بهتر است در نوشتن تیتر ها دقت کنید هم جذاب باشند و خیلی غیر عادی نباشند.در نوشتن پاراگراف های اول هم سعی کنید چند متن خبری خوب همراه با اعداد و ارقام قرار دهید که هم خبر شما برایش جذاب باشد هم اینکه با عدد و رقم متوجه اهمیت موضوع می شود.

نوشتن کلمات کلیدی مهم و همچنین استفاده از کلمات ترند هم از تکنیک های نوشتن محتوا است که بهتر است در پاراگراف های ابتدایی این اتفاق بیفتد.چرا که مخاطبان امروزه هر کلمه یا مسئله ای که ترند شود را سرچ می کنند پس با اینکار می توانید کلیک های بیشتری را دریاقت کنید.از طرفی استفاده از تصاویر سئو وردپرس شده بسیار مهم است، اما فراموش نکنید که این عکس ها حتما باید به صورت اختصاصی باشند و یا به نوعی با برنامه فتوشاپ خاص برای محتوای شما شود .و اینکه با موضوع محتوا حتما هماهنگ و مرتبط باشد.

انتشار ریپورتاژ آگهی در چه سایتی مناسب است؟

برای انتشار آگهی باید سایت های بسیاری را آنالیز کنید تا آن نتیجه دلخواهی که می خواهید را دریافت کنید.سایت های خبری و یا سایت هایی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند و یا مرتبط با حوزه کاری شما می باشند باید هدف شما برای بک لینک گرفتن باشند.سایت های خبری به دلیل داشتن مخاطب های بسیار مورد توجه قرار می گیرند.از طرفی سایت هایی که مرتبط با شما هستند چون مخاطبانی دارند که به دنبال مطالبی این چنینی هستند شما را دنبال می کنند.اما در این موارد معمولا سایت ها اگر ریپورتاژ خوبی را ببینند که برای سایتشان ضرر دارد این کار را قبول نمی کنند.

استفاده از ریپورتاژ آگهی دائمی بهتر است یا موقتی؟

همانطور که انتشار ریپورتاژ به یکباره مخاطبانی را برای شما به همراه می آورد و حواس گوگل را به شما جمع می کند که به بررسی سایت شما بپردازید.حذف شدن بک لینک ها هم ممکن است این اتفاق را پیش بیاورد که گوگل به سایت شما مشکوک شود و در نتیجه با دیدن حذف بک لینک ها به شما امتیاز منفی دهد.پس بهتر است ریپورتاژ هایی که انتشار می دهید دائمی باشند تا رتبه شما افت نکند.

از طرفی یک مسئله مهم دیگری که برای انتشار ریپورتاژ وجود دارد این است که به کیفیت ریپورتاژی که می دهید دقت کنید تا بالا باشد و اینکه سعی کنید ریپورتاژ های تعداد بالایی از سایت های بیشتری بگیرید(ممکن است در این مورد تعداد مخاطبانی که از هر سایت می گیرید کم باشد) اینطوری گوگل برای شما ارزش بیشتری قائل می شود تا اینکه مثلا تعداد محدودی سایت به شما مخاطب دهند اما تعداد مخاطبانش بالا باشد.

چه زمانی برای ریپورتاژ آگهی مناسب است؟

بهترین زمان برای انتشار ریپورتاژ آگهی بعد از لینک سازی داخلی خوب است.حالا این یعنی چه؟ هر سایتی سه نوع سئو دارد،سئو تکنیکال، داخلی و خارجی بعد از سئو تکنیکال که مربوط به مسائل فنی سایت است باید شروع به سئو داخلی کنیم. سئو داخلی بیشتر مربوط به لینک سازی داخلی است که بعد از نوشتن محتوا می توانید چند مقاله مورد نظرتان را در آن لینک می دهید با این کار در سایت به محتوا های خود لینک می دهید و با اینکار یک شبکه قوی برای خود ایجاد می کنید.

زمان ریپورتاژ آگهیبعد از اینکه مواردی از سئو مانند افزایش سرعت وردپرس، لینک سازی داخلی و تولید محتوا را در سایت خود بهبود دادید حالا می توانید ریپورتاژ خود را منتشر کنید.و انتشار ریپورتاژ آکهی جز سئو خارجی است.بعد از ریپورتاژ گرفتن چون مخاطبان بسیاری وارد سایت شما می شوند بهتر است که سایت شما از لحاظ ظاهری هم مناسب باشد پس اگر در ابتدا طراحی قالب وردپرس خوبی هم داشته باشید در مقابل رقبای خود تک به نظر می رسید.

کلام آخر

در آخر باید بگوییم که برای اینکه سایت پرمخاطبی داشته باشید بهتر است که نکات گفته شده برای سئو که در دیگر مقالات این سایت آورده شده و همچنین موارد مربوط به ریپورتاژ را جدی بگیرید.اگر هم می خواهید به صورت اختصاصی پشتیبانی سایت داشته باشید ما می توانیم در این مسیر با شما همراه باشیم.

4.6/5 - 7 امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس