شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

چند نکته مهم در طراحی سایت که فروش شما را چند برابر می کند

در ابتدا باید این موضوع را بیان کنیم که اکثر مدیران و پشتیبانی سایت ها علاقه خاصی داردند که با اسفاده از کلمات “خرید از ما ” و “ارتباط با ما “، بازدیدکنندگان را به خرید هدایت کنند ، اگر بخواهیم به بیان ساده توضیح دهیم به این نوع فرآیند تغییر گفته می شود که افراد مراجعه کننده به سایت از حالت بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شوند.

نکته مهم در طراحی سایت

زمانی که شما فروش سایتتان بالا می رود دیگر این فرآیند را انجام نمیدهید ، نکته که باید دقت کنید این است که چرا این فرآیند رخ می دهد.

این امکان وجود دارد که عوامل دیگری در این فرآیند دخالت داشته باشند مواردی که به دید خودتان جزئی باشد ، طراحی سایت شما می تواند اثر مستقیمی رد جذب کاربر داشته باشد ، تحقیقات انجام شده نشان می دهد تحلیل و بررسی محصولات کمتر از 2 دیقه به طول می انجامد و نکته ای باید بدانید این است که صحت و درستی وب سایت شما را از روی ظاهر آن تشخیص می دهند .

نکته مهم در طراحی سایت

خیلی از بازدیدکنندگان زمانی به سایت شما ورود می کنند قصد خرید نخواهند داشت. بازدیدکنندگان اطلاعاتی از سایت شما و چندین سایت دیگر جمع آوری می نمایند و این اطاعات را باهم مقایسه میکنند.

شاید این موضوع را دوست داشته بدانید که چگونه سایت ها رو مقایسه میکنند ؟ شما می توانید به چند وب سایت سر بزنید و مشاهده نماشد که فضای وب سایت چگونه شما را به خود جذب مینماسید آن وقت متوجه خواهید شد.

ما در این مقاله می خواهیم به چند مورد مهم در طراحی سایت اشاره کنیم که با کمک آن بتوانید قسمت های از سایت شما که نیاز به تغییر دارد ر اطلاع پیدا کنید و اینکه کدام قسمت از بیشترین بازدهی را دارد ..

1 . رنگ

یه تغییر موثر و خوب در برگرفتن از دکمه هایی هست که به اصلاح CTR گفته می شوند . زمانی که شما رنگ دکمه تماس را از سبز به قرمز تغییر دهید نتیجه این تغییر، 22% تغییر بازدیدکنندگان به مشتری می باشد . و زمانی که از رنگ سبز به زرد تغییر دهید 7% تغییر خواهیم داشت.

البته شاید شما این فکرو کنید که رنگ قرمز رنگ خطر و رنگ سبز نشانه ی امنیت و یا پیروزی می باشد.

موردی که باید به آن دقت کنید این است که کاربران شما چه افرادی می باشند: کودکان ، نوجوانان ،جوانان و… نکته ای که باید به آن دقت نماید نسبت به سن و جنسیت کاربرانتان رنگ مناسب را انتخاب نماید مثال شما اگر وب سایتی دارید که کاربران شما خانم ها می باشند از رنگ های بنفش و سبز استفاده نماید

2 . تصاویر و ویدئو

زمانی که پشتیبان وردپرس شما از محصولات خود تصاویر مناسب و حتی اگر بتوانید ویدئو خوب تهیه نماید و در آن خیلی خوب محصول خود را توضیح دهد ، با افرایش بیش 100% فروش محصولاتان مواجه خواهید شد ، در ویدئو از ویژگی خاص محصول خودتان صحبت کنید و به بیان تفاوت در محصولات و یا خدمات بپردازید

3 . کاربری آسان

این موضوع خیلی مهم می باشد ، که کاربرانی به سایت شما مراجعه می کنند به راحتی کار خودشان را انجام دهند و در وب سایت سر درگم نباشند زمانی که این اتفاق رخ دهد کاربران به راحتی سایت شما را مشاهد می کنند . و تمام آنچه که مورد نیاز کاربران هستند در بالای صفحه ی خانه خود قرار می دهند و منویی ایجاد کنید تا کاربران به راحتی به صفحات سایت شما دسترسی پیدا نمایند.

4 . بیانیه ی منحصر به فرد محصولات و یا خدمات

Unique value proposition یا همان UVP در واقع به صورت خیلی واضح به کاربران می گوید که این محصول ارائه شده چه فوایدی برای شما داردخواهد داشت، چطور میتوانید از آن استفاده نماید ، چگونه مشکلات و نیاز های شما را جوابگو می باشند ،چه چیزهایی شما ارائه میدهید که باعث تمایز شما نسبت به دیگر رقبانتان می شود و اینکه چرا اصلا کاربران باید شما را انتخاب نمایند .

5 . دریافت نماد الکترونیک

نماد الکترونیک و گواهینامه هایی که دریافت می نماید را در سایت بگذارید تا اعتماد کاربران را جلب نماید ، با این کار یک تجربه ی خوب کاربری و حس خرید عالی را در مشتریان خود ایجاد می نماید.

6 . پیشنهادات رایگان

اگر مورد یا پیشنهادی را به صورت رایگان قرار دهید تا مشتریان را به خرید کردند هدایت نماید، کلمه رایگان را خیلی شفاف بیان نماید و میان بازدیدکنندگان آن را بولد نماید .باید این موضوع را بدانید که چرا از شما خرید نمیکنند .همچنین سایت شما باید به انتقادات و پیشنهادات مشتریان اهمیت دهید و مسائل را حل و فصل نماید .

7 . در برگرفتن از فرم های کوتاه

این نکته رت در نظر بگیر که سعی کینید فرم های ثبت نام را کوتاه کنید و تنها اطلاعات ضروری را از کاربران بخواهید .شاید آنها علاقمند نباشند تا شهر محل زندگی، سن و … را بیان کنند.اگر captcha تست خود را خاموش کنید میبینید که نرخ پاسخ با افزایش همراه می شود این به دلیل وجود اسپم هه می باشد.

8 . دقت به مخاطبان

نکته بسیار مهم برای پشتیبانی وردپرس این می باشد که باید دقت زیادی به مخاطبان داشته باشند ،سعی کنید به صورت کاملا شجاعانه اگر مشکل جدی هم برای کاربرانتان پیش می آید آن را حل کنید.

9 . چت مجازی

استفاده از چت مجازی خیلی تاثیر گذار می باشد .اکثر کاربران شاید نتوانند همان موقع که سوالی برایشان ایجاد میشود تماس بگیرند و به کار گیری از چت مجازی میتواند برای سایت شما بسیار موثر و مفید باشد.

10 . ایجاد فضای سفید

بسیاری از سایت هایی که با هدف دزدی و کلاه برداری ایجاد شده اند، طراحی های بد و تو هم، تو هم دارند که وقتی کاربر وارد میشود گیج میشود. به این موضوع دقت نماید که سعی کنید سایت شما شبیه سایت های کلاه برداری نشود.

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس