شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

ترفند و روش های تولید محتوای خوب

همزمان با رشد و پیشرفت بازاریابی دیجیتال ، کسب و کار ها بیشتر حواس خودشان را بر روی بهینه سازی قرار داده اند.

امروزه تولید محتوا برای وب سایت ها بسیار تاثیر گذار می باشد ، اگر شما هم می خواهید با تولید محتوا مناسب باعث پیشرفت وب سایت خود شوید ما در این مقاله می خواهیم به ترفند های برای بهبود تولید محتوا اشاره کنیم پس با ما همراه باشید .

شاید شنیده باشید که میگن محتوا پادشاه هست, مهمترین چیزی که در توسعه سایت ها بهش توجه میشه سئو هستش سئو هم بدون محتوا معنی نداره !

پس در ادامه سعی کنید یک تیم تولید محتوای خوب داشته باشید و با رفع مشکلات فنی با تیم پشتیبانی سایت یک وبسایت ایده ال داشته باشید .

ترفند و روش های تولید محتوای خوب

1 . به کار گیری ار محتواهای گوناگون :

نکته مهمی که باید بدانید این است که ویدئو ها بالاترین نرخ تعامل را دارند ، این امکان وجود دارد که عنوان های ایمیل بیشترین نرخ باز کردن را داشته باشند ، در واقع افراد مختلف به روش های متفاوتی پاسخ می دهند.

با توجه به دریافت بالاترین نرخ ممکن تعامل با افراد ، از روش های گوناگونی برای ارائه محتوای خود استفاده کنید.

خیلی از افراد وجود دارند که به تخفیف عکس العمل نشان می دهند و افرادی دیگری به پیام های احساسی و برخی دیگر به ویدئو های عمل کننده، این موضوع در خصوص تمام ارتباطات بازایابی شما صدق میکند.

تا جایی که امکان دارد از محتوایات گوناگون استفاده نماید ، تا از این طرق بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار نماید و تاثیر خود را به حداکثر برسانید.

ترفند بهبود تولید محتوا

2 . شروع کارتان با مزایا باشد :

ما شاهد یک تغییر بزرگ در نحوه ایجاد محتوای دیجیتال در مقابل تبلیغات سنتی هستیم.

در دنیای دیجیتال ما شاهد یک تغییر بسیار متفاوت نسبت به تبلیغات سنتی می باشیم ، در واقع اگر بخواهیم به صورت مختصر بیان کنیم این است که در تبلیغات سنتی برای تبلیغ یک برند در ابتدا داستان سرای انجام می شود این فرآیند کم کم به اوج می رسد و در پایان با نام برند به خاتمه می رسد ، در تبلیغات دیجیتا کاملا متفاوت می باشد ،

شما به عنوان یک پشتیبان سایت با استفاده از ترفند های برای بهبود تولید محتوا باید برای جذب کاربران عنوانی را انتخاب نماید که کاربر با مشاهده این عنوان از همان اول جذب محتوای شما شود ، شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که به آنچه که کاربران را جذب می نماید شروع کنید با حرکت سریع محتوا توجه آنها را نگه دارید.

3 .چند بار آزمایش کنید :

خیلی از بازار یابان وجود دارند که هنوز استراتژی تست خود را نساخته اند یا به نوعی به صورت اتفاقی از آن استفاده می کنند ،

شما باید برنامه محتوای که برای برای سال را در نظر بگیرید و آن را ارزیابی کنید ، و این نکته را در نظر داشته باشید که مواردی که می خواهید آزمایش بگیرید را در نظر داشته باشید .

به این موضوع توجه داشته باشید که یک برنامه تست چیزی فراتر از تغییر رنگ دکمه و اصلاحات این چنینی می باشد ، آنها بهینه سازی مفهومی میباشند.

در هر کسب و کاری در هر ابعادی که وجود دارد می توانید تست محتوا انجام دهید ، شاید شما به عنوان یک پشتیبان سایت از طریق ترفند های برای بهبود تولید محتوا شاید بخواهید مواردی را مورد بررسی قرار دهید که مردم بیشتر پاسخ می دهند … تمامی این موارد به صورت آنلاین مورد بررسی قرار می گیرد .

4 . الهام گرفتن از اینفلوئنسر ها :

زمانی که به استراتژی محتوا و الهام بخشی فکر می کنیم ، اکثرا توجه ما به کسب و کارهای دیگر می باشد . اما اکثر کسب و کارها به دنبال تولید محتوایی می باشند سر و صدا ایجاد می کنند .

این در حالی می باشد که ، توجه شما به اینفلوئنسر ها برای الهام بخشی است ، آنها به واسطه محتوایشان به وجود می آیند و می دانند که مخاطبانشان به چه چیزی پاسخ می دهند .

این موضوع می تواند به شما برای نحوه برخورد با محتوا ، ایده های جدیدی را بدهد.با توجه به ترفند های برای بهبود تولید محتوا به کانال هایی شبکه های اجتماعی دقت کنید تا متوجه شوید اینفلوئنسرها چگونه از مفاهیم و اجراها برای رسیدن به اهداف خود استفاده می نمایند .

5 . چیزهای کمتر را بهتر کنید:

نکته که می دانید ما از تقویم محتوای و زمان بندی استفاده می نمایم ، موضوعی که ما از دنیای مبتنی بر هوش مصنوعی می دانید این است که ، محتوایاتی که بهترین حالت خود عمل می نماید بازدید بیشتری خواهند داشت .

محتوایات خودتان را باز بینی کنید و کار مفیدد تر و در زمان بندی کمتری انجام دهید .

خیلی از کیب و کارها تعدا محتوایات تولیدی خود را کاهش داده اند ولی این در حالی است که بر روی کفیفت محتوایات خود کار می کنند .

6 . سرگمی داشتن در محتوا:

زمانی که به محتوای نگاه می کنیم که به درستس کارش را انجام داده است ،این موضوع را متوجه خواهیم شد که ، ایموجی ها می تواند نرخ بازکردن ایمیل را بیشتر نمایند ..

این بدین معنا است که مردم محتوای سرگرم کننده و تعاملی می خواهند. حتی اگر شما یک برند جدی باشید ، باید به دنبال راهی برای قرار دادن سرگرمی در محتوای خود برای جلب توجه و کسب مخاطب بیشتر باشید.

به این معنا می باشد که مردم نسبت به محتوایات سرگرم کننده عکس والعمل مثبت نشان می دهند ، استفاده کردن از محتوایات سرگرم کننده نسبت کسب و کارتان می توانید تاثی بسیار خوبی داشته باشد

ترفند های برای بهبود تولید محتوا

7 . پیدا کردن بینش مشتریان:

بهترین بازار یابی محتوای توسط مشتریان واقعی و بینش مشتری هدایت می شود . بیشتر محتواها روی کلمه “چرا” تمرکز می نمایند، ویژگی های محصول کاوش عمیق تر اینکه چرا این ویژگی ها مهم می باشند و اینکه چطور روی مردم تاثیر گذار می باشد . نتایج شما را وارد مرحله بعدی می کند و مخاطب محتوای شما بررسی می کند.

8 . بر اساس موضوعات مرتبط محتوا تولید نماید :

یک دلیلی که باعث می شود بسیاری از محتواها از بین بروند ، این است که بر اساس موضوعات مرتبط تولید نشده اند.

دلیلی که باعث میشود خیلی از محتواها از بین بروند ، این می باشد که بر اساس موضوعات مرتبط تولیید نشده اند .

برای مثال ” نوروز مبارک ! برند فلان ” و یا ” فصل مسابقات فوتبال است ، ماشین نو بخرید!” . مشکل این گونه پست ها این است که با برند ارتباط واقعی ندارند .

نکته ای باید به دقت فراوان داشت این است که پست های تولید شده باید با برند ارتباط داشته باشند .

اگر شما خواهان این هستید که محتوای شما برجسته باشد باید محتوای مرتبط با برند برای آن تولید نماید .

9 . بهترین محتوایات خودتان را هدف گذاری مجدد کنید :

زمانی که چیزی پیدا کردید و آن بازدهی خوبی دارد بر روی آن سرمایه گذاری کنید

به دنبال بهترین پست های وبلاگ تان باشید و آنها را به ویدئو یا اینفوگرافیک تبدیل نماید .

بهترین موضوعات خود را پیدا کنید و راه های جدیدی برای ارتباط آن با مخاطبانتان پیدا کنید .

به دنبال این باشید که بهترین موضوعات را پیدا نماید و این طریق راه های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان خودتان پیدا کنید .

راه هایی پیدا نماید تا با استفاده از ترفند های برای بهبود تولید محتوا مجدد محتوای عالی تولید کنید ، این شانسی دوباره به شما می دهد و همچنین به این معناست که همیشه نیاز به ایده جدید ندارید.

10 . از بهترین محتوای خود مجدد استفاده کنید :

خیلی از کسب و کارها محتوای عالی تولید می نمایند ،که این امکان وجود دارد ویدئو و یا اینفوگرافیک باشد ، و زمانی که آن را انتشار می دهند ، به تبلیغ آن می پردازند ، بعد آن را در پست بعدی ، یا تبلیغ و یا تاکتیک در تقویم محتوایی خود ادامه می دهند .

با دیجیتال مارکتینگ ، افراد خیلی محدودی تمام پست های شما را می بینند ، از این موضوع مطمئن باشید که گردش کار شما شامل تحلیل و استفاده مجدد از محتوای همیشه سبز می باشد.

این امر همچنین ،به شما کمک می نماید تا زمان و هزینه را روی محتوای بهتر سرمایه گذاری نماید . اگر شما قدرت بیشتری از استفاده مجدد و تبلیغ مجدد یک محتوای عالی کسب نماید، بازده بیشتری برای سرمایه گذاری خلاقانه خواهید داشت.

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس