شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ چه کاربردی دارد؟

هوش مصنوعی از زمان جنگ جهانی دوم توسط آلمانی ها مورد استفاده قرار گرفته به گونه ای که آنها برای رمزنگاری و ارسال پیام ها به صورت امن از آن استفاده می کردند و انگلیس ها در پی شکست این کدها و بدست اوردن پیام ها بودند.همانطور که می بینید هوش مصنوعی از دهه های گذشته مورد استفاده قرار گرفته است. روز به روز هوش مصنوعی بیشتر در زندگی های ما تاثیر می گذارد چرا که بیشتر شبیه به انسان فکر می کند ، تصمیم می گیرد و عمل می کند.

امروزه برای توسعه سایت های وردپرسی به خوبی از هوش مصنوعی در حال استفاده هستش اما برای داشتن یک وبسایت ایده ال و توسعه پذیر باید تیم پشتیبانی سایت جهت حل مشکلات سایت داشته باشید نداشتن گروه یا شخصی برای پشتیبانی وردپرس قطعا شمارو در توسعه و رشد وبسایت عقب میندازه و دچار اشتباهات و خطاهای زیادی میشه .

هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ چه کاربردی دارد؟

پس بهتر است به جای جنگیدن با آن یا عقب افتادن از تکنولوژی آن ، هوش مصنوعی را در بخش های مختلف زندگیمان به کار گیریم و پیشرفت کنیم. حال می خواهیم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ را بررسی کنیم و راه هایی برای استفاده درست از آن پیشنهاد کنیم.

هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ چه کاربردی دارد؟

هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ تاثیرگذار است زیرا به راحتی با استفاده از آن می توانید سایتتان را طراحی کنید،برای آن تبلیغات بنویسید و نتیجه تبلیغات را پیش بینی کنید و هزاران کاربرد دیگر که اگر بتوانید آن را درست به کار گیرید می توانید در کسب و کارتان چند پله ترقی کنید.

این روزها بیشتر افراد در رابطه با هوش مصنوعی اطلاعاتی دارند یا حداقل نامی از آن را شنیده اند،این یعنی اینکه به هر صورت وارد زندگی ما انسان ها شده و در حال سبقت گرفتن از زندگی تک تک ما انسان هاست پس بهترین کار این است که به درستی آن را به کار گیریم تا در کنار پیشرفتش زندگی خود را ارتقا دهیم.

کاربردهای هوش مصنوعی در زمینه های دیگر

هوش مصنوعی در زمینه های مختلفی کاربرد دارد.مثلا؛به راحتی می تواند نقشه خوانی کند و مسیر درست را به شما نشان دهد ،یا مثلا متنی را به آن می دهیم و می تواند متن را در چند خط خلاصه کند،یا مثلا برای ترجمه متون به زبان های مختلف دیگر نیازی به چند دیکشنری و مدت زمان زیاد نیست بلکه در چند دقیقه می توان اینکار را انجام داد.

یا مثلا برای تشخیص چهره از هوش مصنوعی استفاده می کنند ،همین تشخیص چهره هایی که در گوشی های همراه برای باز کردن قفل گوشی استفاده می شود.

هوش مصنوعی به طوری پیشرفت کرده که از آن حتی در بازارهای مالی هم بهره گرفته می شود.نمونه دیگری که می توان از هوش مصنوعی استفاده کرد،بهره گیری از آن در خودروها است.این خودرو ها حسگر های بسیاری دارند که هر لحظه در حال بررسی ترافیک، جاده ها،عابران پیاده و عوامل دیگری که روی رانندگی تاثیر می گذارند هستندو این امکان را پیش آورده اند که سرنشینان بدون اینکه خودشان رانندگی کنند به مقصد برسند.

چندین کاربرد هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ

در دیجیتال مارکتینگ می توان برای سایت یک طراحی عالی داشت ،می توان به راحتی تولید محتوا کرد،عکس های مورد نظر را به یکی از این هوش های مصنوعی داد و یک عکس منحصربفرد گرفت. همچنین اینکه هوش مصنوعی قادر به ساخت بنر های تبلیغاتی و یا به صورت کلی یک سناریو تبلیغاتی است پس در کار فروش هم می تواند به راحتی به شما کمک کند.

پس به صورت کلی چندین کاربرد هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ را بیان می کنیم:

  • طراحی سایت
  • تولید محتوا
  • انجام تبلیغات

همانطور که می دانید هوش مصنوعی با توجه به تفکر منطقی و دقیقی که دارد کمتر از انسان ها اشتباه می کند به همین دلیل است که می توان به آن اعتماد کرد و کار ها را با استفاده از آن پیش برد.

طراحی سایت با هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ

همانطور که می دانید طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی یک گزینه بسیار مثبت برای سایت ها به شمار می رود.پس اگر هوش مصنوعی باشد که بتواند اینکار را برای ما انجام دهد بدون اینکه انسان ها به آن کمکی کرده باشند،بسیار کاربردی خواهد بود که هم می توان در پول و هم زمان صرفه جویی کرد.از طرفی چون هوش مصنوعی به راحتی می تواند به ایمیل ها و پیام ها پاسخ دهد چرا که به طور مثال می تواند یک متن چند صفحه ای را در چند دقیقه پردازش کند بفهمد و برای آن پاسخ مناسبی داشته باشد.

به همین دلیل می تواند در پاسخگویی به مشتریان از آن استفاده کرد.

تولید محتوا با هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوا با هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ

برای تولید محتوا به راحتی می توانید به هوش مصنوعی بگویید که برایتان چند پاراگراف راجع به موضوعی که می خواهید بنویسد. در مورد سایت ها چون گوگل ربات های خود را می فرستد و الان گوگل بیشتر از هوش مصنوعی برای انتخاب بهترین محتوا ها استفاده می کند شاید خیلی به کار نیاید اما می تواند بهترین تیتر ها و کلمات کلیدی را به شما بدهد.اما در مورد اینستاگرام در بخش کپشن نویسی و تولید محتوا کردن بسیار کاربردی هستند.همچنین از هوش مصنوعی می توان برای تولید محتوا در یوتیوب و کپشن نویسی و هشتگ گذاری بهره برد.

تبلیغ نویسی با هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ

هوش مصنوعی با استفاده از جمع آوری داده ها مثلا؛سن،علایق،جنسیت و یا حوزه تخصص افراد بهترین اطلاعات و تبلیغات را به کاربرانش نشان می دهد. یا مثلا می توانید از هوش مصنوعی بخواهید که برای شما بنر تبلیغاتی بسازد.و یا اگر اینکار را هم نکنید می تواند بخواهید که به شما ایده بدهد تا خلاقانه ترین تبلیغ را برای خود بسازید.هوش مصنوعی به راحت برای شما بهترین و پربازدید ترین تبلیغ ها را می سازد بدون اینکه از شما هزینه زیادی دریافت کند.

هوش مصنوعی تمام اطلاعات تبلیغاتی که در گذشته انجام شده است را می داند به همین دلیل اگر که تبلیغ خود را به او بدهید و بخواهید که برایتان پیش بینی کند که چقدر می تواند تبلیغات شما اثر گذار باشد حتما به شما بهترین جواب را می دهد.چون مثلا در تمام سال های گذشته یکسری از تبلیغات بسیار تاثیر داشته و برای صاحبان آن کسب و کار سود های کلانی رقم زده است ،هوش مصنوعی این اطلاعات را خود دارد و به راحتی می تواند ببیند تبلیغ شما چه جنبه های مشترکی با تبلیغ های قدیمی دارد و براساس آن به شما پاسخ می دهد.

کلام آخر

هوش مصنوعی در زمینه ساخت عکس یا پیدا کردن عکس های مناسب همچنین پیدا کردن موسیقی های بدون کپی رایت هم بسیار خوب عمل می کند و حتی می تواند فیلم های کوتاه خوبی را هم بسازد.پس همانطور هم که در ابتدا گفتیم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ بسیار موثر است و استفاده از آن باعث می شود که پیشرفت عالی داشته باشیم.

5/5 - 3 امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس