شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

چگونه بازدید سایت را افزایش دهیم و رتبه الکسا را بهبود بخشیم

افزایش بازدید سایت و رتبه الکسا دقدقه مهم کسب و کارهای آنلاین شده چرا که در این روز ها می بینیم که بیشتر افراد برای کسب و کار خود یک وب سایت راه اندازی کرده اند؛ که در آن وب سایت خدماتی که دارند را معرفی می کنند، یا یک وبلاگ که در آن می نویسند و برنامه های خود را در آن مشخص می کنند. اما شاید یکی از اساسی ترین چالش هایی که بعد از اینکه سایت خود را راه اندازی کردند با آن مواجه میشوند این است که چگونه به بالا بردن آمار وب سایت خود کمک کنند .

الکسا دیگر معیار اندازه گیری کیفیت و بازدید بالا نیست.

اگر فکر می کنید تنها فایده افزایش بازدید از سایت و بهبود الکسا افزایش مشتری است پس باید به موارد بسیاری توجه ویژه داشته باشید مواردی که به شما کمک میکنند رتبه الکسای خودتون رو افزایش بدید مانند: افزایش سرعت وردپرس سئو وردپرس و پشتیبانی سایت مطمئن .

ابتدا اجازه دهید به اختصار شما را از مزایای افزایش بازدید واقعی آگاه کنیم .

  • افزایش فروش: هرچه بازدید از سایت افزایش یابد به این معنی است که تعداد کاربران بیشتری با سایت ما آشنا می شوند، از آن دیدن می کنند و در واقع می توان گفت که می توانیم مشتری بیشتری پیدا کنیم.
  • بهبود دادن رتبه الکسا: هرچه بازدید از سایت ما بیشتر شود رتبه الکسا ما پایین می آید، سایت ما رنک بهتری خواهد گرفت.

افزایش بازدید سایت و رتبه الکسا

پیش زمینه های بسیاری در زمینه محتوا، سئو سایت، سئو وردپرس و … نیاز دارید تا بتوانید رتبه سایت خود را بالا ببرید.

در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین و کارآمد ترین روش هایی که باعث می شوند ترافیک سایت شما افزایش یابد و به بالا بردن آمار وب سایت کمک کند اشاره کنیم.

یک بخش بندی کلی برای این قسمت قرار می دهیم و روش هایی که به وسیله آن می توان بازدید از سایت را افزایش داد را به سه قسمت اساسی تقسیم میکنیم.

  • افزایش بازدید سایت از طریق تبلیغات
  • افزایش بازدید سایت از طریق سئو
  • افزایش بازدید سایت به وسیله محتوا
  • افزایش بازدید از سایت به وسیله خبرنامه ایمیلی
  • افزایش بازدید سایت به وسیله شبکه های اجتماعی
  • آنالیز و تحلیل

افزایش بازدید سایت از طریق تبلیغات

تاثیر مثبتی که تبلیغات در افزایش بازدید سایت و هدایت ترافیک بیشتر به سمت سایت شما دارد انکار ناپذیر است. این تبلیغات به مرور زمان باعث می شود رتبه الکسا شما بهبود یابد. اما توجه داشته باشید که هر تبلیغی ریزه کاری های خودش را دارد و اگر به درستی انجام نشود باعث می شود وقت و سرمایه تان هدر رود. در ادامه یک سری از این روش ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- تبلیغات گوگل

تعداد زیادی از کاربران این روزها نیازشان را از طریق گوگل جستجو می کنند. همین کاربران در واقع مشتریان شما هستند. به طور مثال فرض کنید که یک کتابفروشی اینترنتی دارید، کاربران زیادی هستند که همه روزه عبارت «خرید کتاب» را سرچ می کنند.

تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادورز به این صورت است که به ازای کلید واژه ای مشخص مثلا همین «خرید کتاب» به گوگل هزینه پرداخت می کنید تا به ازای پولی که دریافت می کند شما را در بالای نتایج جستجو قرار دهد، این هزینه به ازای هر کلیک روی سایت شما است.

پس می توان گفت یکی از مؤثرترین روش ها برای تبلیغات می باشد. اما خب همانطور که قبلا هم گفتیم تبلیغات ریزه کاری های خاص خودش را دارد. برای اینکه بیشتر در این مورد بدانید به مقاله گوگل ادورز مراجعه کنید و یا با کارشناسان کمک وردپرس پشتیبان وردپرس تماس بگیرید.

افزایش بازدید سایت

2- تبلیغات بنری

نحوه انجام تبلیغات بنری به این صورت است که یک بنر طراحی می کنید و برای مدت مشخصی آن را در یکی از سایت های پر بازدید و معتبر قرار می دهید. این روش اگرچه به طور معمول هزینه بالایی دارد اما تاثیر خوبی برای برندینگ و Awareness شما دارد.

البته اگر بودجه محدودی دارید این روش را به شما توصیه نمی کنیم؛ اما اگر به دنبال برند شدن هستید و کسب و کار خوبی دارید و بودجه مناسبی هم برای این کار دارید تبلیغات بنری می تواند برای شما کاملا مناسب باشد و از این طریق می توانید بازدید سایت تان را افزایش دهید.

3- رپورتاژ آگهی

رپورتاژ به نوعی تبلیغ کار شماست که در قالب یک مقاله یا گزارش در سایت هایی که بازدید بالایی دارند قرار می گیرد. تاثیرات مثبت رپورتاژ برای شما بسیار زیاد است. اگر بتوانید متن جالبی بنویسید و کسب و کارتان را به طور خوب و جذابی معرفی کنید، کاربرانی بسیار زیادی از این روش با شما و کارتان و خدماتی که می دهید آشنا می شوند.

بنابراین یکی از بهترین روش هایی که بازدید از سایتتان را افزایش می دهد همین رپورتاژ می باشد چون رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید قرار می گیرد.

از طرفی رپورتاژ روی سئو سایت  هم به شدت مؤثر است، چون در رپورتاژ چندین لینک از بخش های مختلف سایت قرار می گیرد و با این کار چند بک لینک معتبر برای سایت خود می سازید.

افزایش بازدید سایت از طریق سئو

سئو در واقع یک فرآیند است که دست در دست محتوا دارد. این دو در واقع دو عضو جدا نشدنی از هم هستند که در کنار هم به رشد وب سایت شما کمک می کنند. یکی از ارزشمندترین کار هایی که میتوانید برای سایت خود انجام دهید  سئو وردپرس یا همان بهینه سازی وردپرساست.

در ادامه قصد داریم مهم ترین فاکتور هایی را که برای افزایش بازدید از سایت تان به آن نیاز دارید را به شما معرفی کنیم.

افزایش بازدید سایت

۱- یک اسنیپت قدرتمند برای صفحات خود بسازید

اسنیپت به مجموعه عنوان سئو و توضیحات متا گفته می شود. خیلی از سایت ها بی اهمیت از کنار آن می گذرند اما شاید به جرات بتوان گفت که اسنیپت ها یکی از مهم ترین عوامل برای افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا شما هستند.

بارها شنیده اید که می گویند برخورد اول بسیار پراهمیت است و تاثیر زیادی روی دید و نگرش افراد روی ما دارد؟ یا به طور مثال می گویند تاثیرگذارترین و مهمترین جلسه برای مصاحبه های کاری جلسه اول می باشد.

در سایت هم یک همچین چیزی برقرار است و اسنیپت در واقع همان برخورد اول را برای شما ایفا می کند. حتی اگر یک محتوای بسیار عالی و دسته اول تولید کنید اما اسنیپت خوبی نداشته باشید به احتمال زیاد نمی توانید کاربر را جذب کنید.

در واقع دریچه ای که کاربران به سایت شما ورود می کنند اسنیپت ها هستند. به طور مثال فرض کنید یک کاربر عبارتی را سرچ می کند، اولین برخورد کاربر با سایت شما چیست؟ احتمالا اولین برخورد او با وب سایت شما یک خط عنوان سئو و دو خط توضیحات متا است که روی هم رفته سه خط هم نمی شود اما شاید به قطع بتوان گفت تاثیرش بیش از سه هزار خط است، اگر اسنیپت شما جذاب باشد باعث می شود کاربران بیشتری روی محتوای شما کلیک کنند.

شاید اینطور بتوان گفت که در واقع با یک اسنیپت خوب، شما دست کاربر را گرفته اید و با خوشرویی او را به سایت خود دعوت می کنید.

بعد از این نقش محتوا ظاهر می شود که اگر با محتوای خوب از او پذیرایی کنید او از سایت شما خوشش می آید و در آن ماندگار می شود و در غیر اینصورت کاربر می رود و پشت سرش را هم نگاه نمیکند 🙁 پس حتی الامکان سعی کنید اگر برای هیچ کاری وقت نمی گذارید حداقل برای اسنیپت خود وقت بگذارید.

۲- ترافیک ارجاعی (Referral Traffic) را دنبال کنید

به نظرتان بهتر نیست به جای آن که از دیگر وبسایت ها درخواست کنید تا به شما بک لینک بدهند، خودتان یک محتوای قوی و پرمغز تولید کنید که آنقدر کامل باشد که مابقی وب سایت ها خواه ناخواه مجبور شوند که به شما لینک دهند؟

۳- از میکرودیتای اسکیما استفاده کنید

اگر بخواهیم یک تعریف ساده از اسکیما ارائه دهیم می توان گفت اسکیما در واقع همان علایم و نشانه گذاری هایی است که باعث می شود خواندن محتوای شما برای ربات های گوگل ساده تر شود، شاید استفاده از اسکیما به خودی خود ترافیک سایت را افزایش ندهد اما به طور غیر مستقیم چرا. به این صورت که استفاده از اسکیما باعث می شود موتور های جستجو گوگل راحت تر محتوای شما را درک کنند و صفحات سریع تر ایندکس شوند، از آنجایی که اسکیما ریچ اسنیپت شما را غنی تر می کند به همین دلیل نرخ کلیک شما بالا می رود.

۴- به سئوی On-page توجه داشته باشید

چند نکته اساسی در رابطه با سئوی داخل صفحات یا On-Page دارد که باعث می شود بازدید از سایت شما افزایش یابد. در لیست زیر این موارد را برای شما آورده ایم.

  • سعی کنید در تمام صفحات خود آدرس اینترنتی URL را به انگلیسی بنویسید و در آن از کلمات کلیدی استفاده کنید، ترجیحا URL های طولانی هم انتخاب نکنید.
  • برای محتوای خود از تصویر استفاده کنید و در تصویر های خود هم از آلت تگ بهره ببرید.
  • حتما از تگ های H1, H2, H3 و… استفاده شود. این کار باعث این می شود که صفحات شما برای گوگل قابل خواندن تر باشد، گوگل به شما امتیاز بالاتری دهد و بازدید کننده بیشتری داشته باشید.
  • اگر تصور می کنید فقط با استفاده از بک لینک هایی که از سایت های دیگر میگیرید سایتتان قدرتمند می شود تصور کاملا اشتباهی دارید زیرا اگر درون سایت خودتان یک شبکه قوی لینک سازی ایجاد کنید تاثیر به سزایی در سئو سایتتان دارد.
  • سایتتان را برای موبایل و تبلت ریسپانسیو کنید.
  • و در آخر حتما دکمه اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در سایتتان قرار دهید.

۵- کلمات کلیدی طولانی (Long-Tail Keyword) را هدف خود قرار دهید

کلمات کلیدی از جهات مختلفی اهمیت فراوانی دارد. بیایید با یک مثال کاربرد پر اهمیت کلمات کلیدی را برایتان روشن کنم. فرض کنید یک فروشگاه آنلاین چای دارید و انوع و اقسام چای ها را می فروشید. حال 2 حالت را در نظر بگیرید :

کلمه کلیدی کوتاهی مانند قهوه را به عنوان هدف در نظر می گیرید : این کلمه به طور میانگین 22/200 بار سرچ می شود. به نظر شما انتخاب این کلمه به عنوان کلمه کلیدی درست می باشد؟ قطعا نه. اول این که این کلمه به هیچ عنوان هدفمند نیست؛ چرا ؟ چون به هزار و یک دلیل ممکن است کاربران قهوه را جستجو کنند.

مثلا خواص قهوه؟‌ انواع قهوه؟ چگونه قهوه دم کنیم؟ مواد تشکیل دهنده قهوه؟ و… . پس شاید نتوانید با این کلمه کلیدی مشتری محصول خود را پیدا کنید و اینگونه نرخ تبدیل سایت شما پایین خواهد آمد. از طرف دیگر با این کلمه کلیدی رقابت خیلی سخت خواهد بود و  شاید نتوانید رتبه خیلی خوبی کسب کنید. حال بیایید ببینیم در چنین موردی انتخاب درست کلمات کلیدی چه می تواند باشد.

اگر کلمه کلیدی که به عنوان هدف قرار می دهیم «خرید قهوه» باشد، میانگین سرچ این کلمه 140 می باشد، اگرچه نسبت به عدد 22/200 خیلی نرخ سرچ کمتری دارد در عوض هدفمند تر است زیرا احتمال اینکه افرادی که این کلمه را جستجو می کنند نسبت به حالت قبلی قابل توجه تر است؛ بنابراین رقات در آن راحت تر است و رتبه بهتری را می توان این گونه به دست آورد.

کسب و کارهای زیادی هستند که متاسفانه همچنان به انتخاب کلمات کلیدی که یکی از مهم ترین مسائل است توجه نشان نمی دهند.

۷- استفاده از پست مهمان را جدی بگیرید و سعی کنید به نوعی دیگران را ترغیب کنید تا برای شما پست مهمان بگذارند

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که با خواندن جمله بالا پوزخند روی لبتان نقش بست و در پس ذهنتان به این نتیجه رسیدید که «برو بابا دلت خوشه، کی دیگه تو این زمونه از پست مهمان استفاده می کنه!» . به جای تمسخر قرار دادن جمله بالا به این فکر کنید که گذاشتن پست مهمان در یک سایت معتبر چه حجمی از ترافیک را به سایت شما روانه خواهد کرد. در واقع میشود گفت استفاده از پست مهمان یک معامله است که دو طرف معامله از آن سود خواهند برد.

در واقع هم سایتی که از این پست استفاده می کند و هم نویسنده ای که این پست را می نویسد از آن استفاده می کنند. این می تواند یک فرصت خیلی خوب برای شما باشد تا وقتی در سایت دیگری پست مهمان را می نویسید بتوانید وبلاگ خودتان را به دیگران معرفی کنید و آن ها را به سمت وبلاگتان جذب کنید.

ببینید همین کار ساده بازدید سایتتان را خیلی خیلی بالا میبرد و خواننده های جدیدی با سایت شما آشنا خواهند شد. فقط این نکته را در خاطر داشته باشید که باید محتوایی که تولید می کنید با کیفیت باشد.

البته توجه داشته باشید که عکس این جریان هم صادق می باشد.

افزایش بازدید سایت

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا به وسیله محتوا

شاید بتوان گفت مهم ترین فاکتور برای افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا، محتوا می باشد. در این مقاله از کمک وردپرس قصد داریم توضیحاتی راجع به محتوا برایتان اضافه کنیم

۱- سعی کنید محتوا را به فرم های مختلف تولید کنید

صادقانه به شما بگویم هیچ فرمول جادویی برای بازریابی محتوا پیدا نخواهید کرد، اما به این نکته توجه داشته باشید که یک نکته اساسی این است که اگر به اندازه کافی خوب باشید نیاز نیست به دنبال راه هایی برای ترویج و توزیع محتوا بگردید، بلکه در این صورت کاربران خودشان تبلیغ شما را می کنند و شما را با دیگران به اشتراک می گذارند و این یکی از ایده آل ترین روش های مارکتینگ است (البته نمی شود گفت اصلا نیاز ندارید بلکه می گویم کمتر نیاز دارید) اما سوال اصلی این است، چگونه باید خوب باشیم؟

اول باید این موضوع را عنوان کنم که لطفا هروقت صحبت از محتوا می شود مقاله های 5000 کلمه ای را تصور نکنید. فرم های متنوعی از محتوا وجود دارد؛ فیلم، عکس، موشن گرافیک، انیمیشن، اینفوگرافیک و … . بنابراین سعی کنید مدل های مختلف محتوا را تولید کنید چون با این کار سلیقه های مختلف پوشش داده می شود و طیف وسیعی از کاربران جذب محتوا هایتان می شوند و در نتیجه بازدید سایتتان بالا می رود و رتبه بهتری خواهید گرفت.

افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا

۲- عنوان های جذاب را انتخاب کنید

یکی از اثر گذارترین بخش های محتوا، عنوان ها (Headlines) می باشند. اگر یک محتوا جامع و کامل تولید کنید ولی عنوان متقاعد کننده و جذابی ننویسید، احتمالا پستتان خوانده نخواهد شد.

شاید این آمار از وبسایت Wordstream برایتان جالب باشد که بدانید نویسندگان سایت های Upworth و BuzzFeed هر عنوانی که برای پست های خود انتخاب می کنند را بیش از 20 بار تغییر می دهند تا بتوانند بهترین عنوان را انتخاب کنند چون آن ها به خوبی از تاثیر عناوین روی کاربران اطلاع دارند.

پس شما هم آگاه باشید و عناوین را به گونه ای جذاب انتخاب کنید که کاربر جذب آن شود و متقاعد شود که آن مطلب برای او مفید خواهد بود.

۳- محتوای خوبی را تولید کنید

این که دیگر جای تعجب ندارد، مشخص است که باید محتوایتان خوب باشد. کل محتوا در 4 مورد زیر خلاصه می شود.

  • تهیه و تولید محتوا
  • استراتژی محتوا
  • توزیع محتوا
  • آنالیز و بررسی محتوا

افزایش بازدید از سایت به وسیله خبرنامه ایمیلی

این روزها بیشتر کسب و کار های موجود به اهمیت محتوا پی برده اند و به محتوای سایتشان اهمیت ویژه ای می دهند. توجه کنید که اگرچه محتوا لازم است ولی کافی نیست چون یکی از از مهم ترین مراحل بازاریابی محتوا  موضوع ترویج محتوا می باشد، این موضوع که چگونه باید محتوایتان را پروموت کنید و چگونه آن را به دست کاربرتان برسانید. احتمالا در جواب می خواهید بگویید گوگل .

بله درست است گوگل یکی از مهم ترین ابزار برای ترویج محتوا می باشد و تعداد زیادی کاربر از همین طریق به شما دسترسی پیدا می کنند اما خب قطعا این کافی نیست.

روش های مختلفی برای ترویج محتوا وجود دارد و یکی از آن ها که یکی از بهترین ها هم می باشد ایجاد کردن یک خبرنامه ایمیلی و ارسال مقالات و یا وبلاگ شما به صورت هفتگی یا ماهانه برای اعضای خبرنامه می باشد، به این صورت شما خواهید توانست به مرور بازدید سایت تان را افزایش داده و مهم تر از همه کلی خواننده ثابت برای وبلاگ تان داشته باشید.

افزایش بازدید سایت به وسیله شبکه های اجتماعی

از شبکه های اجتماعی کمک بگیریم

گفته بودم که تولید محتوا لازم ولی کافی نیست، باز هم تکرار میکنم، اگر که محتوای خوب تولید کردید نمیتوانید دست به دعا بشینید که کاربران بیایند و آن را پیدا کنند، بنابراین باید یک سری کار ها را انجام دهید.

یکی از این کارها کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی می باشد که به وسیله آن می توان ترافیک سایتتان را بالا ببرید و کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید و اگر با برنامه پیش بروید و حساب شده کار کنید تاثیر به سزایی در افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه الکسا دارد.

هریک از شبکه های اجتماعی ویژگی خاصی دارند که در ادامه هرکدام را جداگانه مطرح می کنیم.

  1. گوگل پلاس: گوگل پلاس کمک زیادی برای افزایش دادن بازدید سایت می کند، علی الخصوص اگر بیزینس B2B دارید این اهمیت چند برابر است.
  2. توئیتر:‌ یکی دیگر از راه های ارتباطی که به وسیله آن می توانید به سایتتان لینک بدهید توئیتر است فقط باید دقت داشته باشید که متن هایی که در توئیتر منتشر می کنید کوتاه و جذاب باشد.
  3. لینکدین: یکی از مؤثرترین شبکه ها برای افزایش ترافیک سایت شما لینکدین می باشد، در لینکدین، افراد مورد توجه تر هستند تا شرکت ها. بنابراین به عقیده من اگر برای کسب و کار خود در لینکدین پست می گذارید به همان اندازه سعی کنید در صفحه شخصی خودتان هم فعال باشید، حتی میتوانید با همکارانتان در لینکدین فعالیت کنید و کسب و کارتان را معرفی کنید.
  4. اینستاگرام: این برنامه برخلاف لینکدین که گفتیم برای کسب و کارهای B2B مناسب است، مناسب کسب و کارهای B2C و کسانی که سر و کارشان با مصرف کننده های نهایی است می باشد. ایستاگرام به شما این امکان را می دهد که لینک سایتان را در قسمت بیو قرار دهید و حتی اگر تعداد فالوور های شما بیشتر از 10K می باشد این امکان را دارید که قسمت های مختلف سایتتان را در استوری نمایش دهید.

آنالیز و تحلیل

در آخر و بعد از تمام قسمت ها به یک بخش خیلی خیلی مهم می رسیم که شاید بیشتر کسب و کارها از آن غافل اند؛ در واقع می توان گفت این قسمت تکمیل کننده قسمت های دیگر است و اگر این قسمت را بی اهمیت بگیرید و سرسری از آن رد شوید به مانند این است که کارتان را نصفه نیمه رها کرده اید.

از سوی دیگر اگر آنالیز کارتان را به خوبی انجام دهید از بسیاری از رقیب هایتان جلو می افتید. بسیاری از کسب و کارها وجود دارند که که اطلاعات چندانی نسبت به رقبایشان ندارند و آن ها را در حد یک اسم می شناسند، این در حالی است که بر شما واجب است پیوسته رقبایتان را رصد کنید . در مورد آنالیز سایت هم که میتوان گفت بعضی صاحبان کسب و کار آن را به طور کامل فراموش کرده اند.

رقیب های خود را به طور مداوم مورد تحلیل قرار دهید

سعی کنید در حوزه کاری خود رقیب هایتان را بشناسید. به احتمال زیاد خیلی از شما به صورت آفلاین و یا همان چراغ خاموش رقیب هایتان را رصد می کنید، به غیر از این بهتر است کلمات کلیدی حوزه کاری تان را در گوگل جستجو کنید و ببینید کدام سایت ها در جایگاه های اول گوگل قرار دارند.

علاوه بر این کار شما باید آن ها را آنالیز کنید و بفهمید علت اینکه آن ها در آن کلمات کلیدی جایگاه بالاتری را کسب کرده اند چیست. توجه داشته باشید که قرار نیست شما از آن ها کپی برداری کنید بلکه هدف این است که دیدتان را وسعت ببخشد و به شما کمک کند که راه حل بهتری برای ارتقای کسب و کار خود پیدا کنید.

سایتتان را به طور دقیق مورد آنالیز قرار دهید

یکی از ابزارهایی که به وسیله آن می توانید به صورت کامل و معتبر سایتتان را آنالیز کنید، گوگل آنالیتیکس می باشد.

گوگل انالیتیکس این امکان را به شما می دهد که سایتتان را از همه ابعاد و زاویه ها مورد بررسی قرار دهید و آنالیز کنید که در هر قسمت چه اتفاقی می افتد. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به صورت هفتگی و یا ماهانه از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید و سایتتان را تحلیل کنید و بر اساس آن استراتژی محتوای خوبی برای سایتتان بچینید.

یک روش مناسب برای استفاده درست از گوگل آنالیتیکس این است که در یک روز مشخص یک بررسی همه جانبه انجام دهید، سپس در آخر ماه میزان بازدید را بررسی کنید و ببینید کدام روشتان مفید بوده و تاثیر مثبت داشته و کدامیک تاثیر منفی، روند کلی سایت چگونه است، آیا تعداد بازدید کنندگان در حال افزایش است یا نه؟ و بسیاری از اطلاعات مفید دیگر.

کلام آخر

پتانسیل های زیادی در زمینه های مختلف در فضای آنلاین وجود دارد اما اگر خواهان تخصص در این زمینه هستید لطفا صبر و حوصله به خرج دهید. اگر قصد دارید کار خود را اصولی و حرفه ای انجام دهید، محتوای خوب تولید کنید، رقیب هایتان رصد کنید، کار خودتان را همواره آنالیز کنید و… . اینگونه مطمئن خواهید بود کم کم نتیجه مطلوب را خواهید گرفت.

موفق و پیروز باشید

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس