شماره تماس کمک وردپرس

۰۲۱-۲۸۴۲۵۹۴۷

پشتیبانی و مشاوره
پشتیبانی سایت و پشتیبانی وردپرس

سئو خارجی برای سایت چیست؟

سئو خارجی برای سایت از موارد بسیار مهمی است که به سایت شما برای  دیده شدن بسیار کمک می کند .گوگل در راستای پیداکردن بهترین پاسخ ها برای پرسش کاربرانش است،به همین دلیل فاکتور های بسیار زیادی را برای اینکار در نظر دارد.این فاکتور ها هم مربوط به کارهایی است که داخل سایت انجام می دهیم و هم کار هایی که در خارج سایت انجام می دهیم .حالا این یعنی چی؟بعد از نوشتن هر محتوایی در سایت گوگل جستجوگران خود را روانه سایت شما می کند تا موضوع محتوا را بفهمند و براساس فاکتور های مد نظر مثلا افزایش سرعت وردپرس یا موضوعاتی از قبیل امنیت و … همخوانی کلمه کلیدی با محتوا و سایر موارد مدنطر به آن امتیاز می دهد و مشخص می کند که محتوای شما ارزش دیده شدن دارد یا نه.

نکته: اما اگر وبسایت شما از نظر فنی شرایط خوبی رو نداشته باشه باید با یک تیم پشتیبانی سایت مطمئن در رابطه با بهینه سازی و بروز رسانی وبسایت شما گفتگو کنید  که کمک وردپرس میتونه گزینه خوبی برای شما جهت توسعه وبسایت شما باشه .

در مقالات قبلی کمک وردپرس در رابطه با تکنیک های سئو خارجی صحبت کرده بودیم و چندین تکنیک برای بهینه سازی سئو خارجی معرفی کرده بودیم که بهتره مطالعه کنید .

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی چیست؟

به طور کلی سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. بهینه سازی می تواند داخل سایت صورت گیرد که به آن سئو داخلی نیز گفته میشود که تکنیک های سئو داخلی رو قبلا در یک مقاله کاملا شرح دادیم, یا به طور کلی در خارج از سایت و سئو خارجی برای سایت نام گیرد. ما در داخل سایت خود یکسری مسائل فنی را در نظر می گیریم ،همچنین محتواهایی را تولید می کنیم که فاکتورهای سئو داخلی را در آن رعایت می کنیم.

پس از انجام این کار ها نوبت به این می رسد که سایت های دیگر و یا سایر شبکه های اجتماعی به سایت و محتوای ما اعتبار بدهند.گوگل از طریق سیگنال هایی مانند سرچ سایت شما در گوگل یا لینک هایی که سایر سایت ها به شما داده اند متوجه می شود که محتوا و سایت شما چقدر اعتبار دارد.

عوامل موثر در سئو خارجی برای سایت

در سئو خارجی برای سایت عوامل متعددی تاثیرگذارند از جمله این موارد می توان به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام،لینکدین،،آپارات ،یوتیوب و… اشاره کرد همچنین اینفلوئنسرها هم می توانند نقش بسیار مهمی در جذب کاربران بیشتر برای سایت داشته باشند.همه ی این موارد روی سئو تاثیر گذارند که هر کدام را به اختصار توضیح خواهیم داد همچنین بعد از توضیح این عوامل به چگونگی سئو خارجی در بیرون از سایت اشاره می کنیم.

۱- تاثیر شبکه های اجتماعی بر سئو خارجی برای سایت

با توجه به برندی که دارید و کاری که انجام می دهید هم می توانید در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و هم با سایر افراد تبادل داشته باشید و ارتباط بگیرید .به طور مثال در نظر بگیرید که شما یک سایت فروشگاهی (مثلا پوشاک )دارید؛در این موارد به طور مثال می توانید یک پیج اینستاگرامی هم داشته باشید و هم درآنجا تبلیغ کنید مخاطبان را به سایتتان برای ثبت سفارش و دیدن سایر محصولات دعوت کنید همچنین با روش های تبلیغاتی که در اینستاگرام استفاده می شود مخاطبان بیشتری را برای خودتان جذب کنید از طرفی به راحتی می توانید با پیج های دیگر ارتباط بگیرید.

شبکه های اجتماعی بر سئو خارجی

با این کار هم برند خود را به مخاطب می شناسانید و شما را در گوگل سرچ می کند و هم مخاطب جذب می کنید.

یک خاصیت بسیار مهم دیگری که اینستاگرام دارد این است که به راحتی در آنجا محتوای عکس و ویدیویی تولید می کنید،مخاطبان با دیدن آنها می توانند پیج شما را با دیگران به اشتراک بگذارند و به راحتی محتوای شما در بین مخاطبان بیشتری جابه جا شود و به راحتی درمورد برند و محصول شما نظر بدهند. همچنین اینستاگرام قابلیت های دیگری مانند استوری و همچنین اکسپلور دارد که به طور کلی به دیده شدن بیشتر شما کمک می کنند.چرا که مخاطب می تواند وارد پیج شما شود و به دنبال سایت شما در گوگل برود و به این صورت سرچ برند شما بالا رود.

لینکدین یکی دیگر از شبکه هایی است ک می توانید در آنجا تخصص خود را به بقیه بشناسانید.در این شبکه اجتماعی به راحتی می توانید از تخصصی که دارید صحبت کنید به مقاله های خود در آنجا لینک دهید و اینکه می توانید به راحتی همکاران حوزه خودتان را شناسایی کنید و با آنها ارتباط بگیرید، پست های شما را ببینند لایک کنند و به اشتراک بگذارند.

هرچقدر که در این شبکه و به طور کلی تمام شبکه های اجتماعی تعامل بیشتری داشته باشید بیشتر دیده می شوید و گوگل هم به شما اعتبار و امتیاز بیشتری می دهد.در لینکدین به راحتی می توانید هم با اکانت شخصی و هم بیزینسی فعالیت کنید .

برای اینکه بتوانید به شیوه های مناسب تری فعالیت کنید باید مخاطب هدفتان را به خوبی شناسایی کنید.آپارات و یوتیوب هر دو در ویدیو مارکتینگ کارآمد هستند اما یوتیوب به دلیل فیلتر شدن در ایران کمی کارایی پایین تری داشته در گذشته اما امروزه با استفاده از فیلتر شکن های مختلف این حوزه نیز به راحتی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.بهترین استفاده ای که از این دو شبکه می توان داشت در حوزه آموزش است اما حتی اگر شما در حوزه فروش محصولات هم باشید می توانید به راحتی محصول خود را در آنجا معرفی کنید یا به اشخاصی که در یوتیوب یا آپارات فعالیت می کنند همکاری کنید و بخواهید که به صورت آنباکسینگ و با جزئیات راجع به محصول شما صحبت کنند و لینک سایت شما را در کپشن خود بیاورند.

به طور کلی برای شبکه های اجتماعی و تاثیر بیشتر آنها در سئو خارجی برای سایت در ابتدا باید مخاطبان هدف و همچنین حوزه خود را مشخص کنید و بعد با توجه به این دو مشخص کنید که کدام یک از شبکه های اجتماعی برای شما موثر تر است و بیشتر تمرکز خود را روی آن بگذارید.چون گوگل به راحتی تمام سیگنال های کوچک و بزرگ را دریافت می کندف به طور مثال در این شبکه ها به تمام لایک ها کامنت ها و حتی میزان اشتراک گذاری آنها دقت و کند و با توجه به آن به سایت و یا برند شما امتیاز می دهد.

۲- تاثیر اینفلوئنسرها در سئو خارجی برای سایت

همانطور که می دانید اینفلوئنسرها افرادی هستند که در بین مردم محبوب اند و تاثیر بسیار زیادی بر آنها می گذارند به گونه ای که اگر آنها چیزی را رد یا قبول کنند به همان صورت مخاطبانشان حرفشان را قبول می کنند و آن را رد یا قبول می کنند.پس می توانند برای برند شما هم بسیار تاثیر گذار باشند و به راحتی پیام شما را به مخاطبان برسانند.

تاثیر اینفلوئنسرها در سئو خارجی

روش بسیار تاثیرگذاری که در این مورد وجود دارد راه اندازی کمپین هاست چرا که به این صورت مخاطبان بیشتری با شما آشنا می شوند و برند شما را بیشتر در گوگل سرچ می کنند.وقتی گوگل این تعداد جستجو را مشاهده می کند به راحتی شما را به آنها معرفی می کند و همچنین اینکه به شما رتبه بالاتری می دهد.با ابزار keyword planner میانگین جستجوی نام برند خود در ماه را ببینید.

تکنیک های سئو خارجی برای سایت

تکنیک های بسیار متنوعی برای سئو خارجی وجود دارد اما به طور کلی بیشترین تاثیرات را در سئو خارجی بک لینک ها و فعالیت ها در فضای مجازی دارند.در بخش بک لینک ها علاوه بر تعداد بک لینک های دریافتی کیفیت آنها هم بسیار مهم است .

این بک لینک های با کیفیت از صفحه های با اعتبار بالا می آیند همچنین اینکه بهتر است سایتی که به شما لینک می دهد موضوع مرتبطی با شما داشته باشد و خود سایت هم اعتبار بالایی داشته باشد.از این رو باید در لینک سازی خارجی چندین مورد را در نظر بگیرید؛باید کلمه کلیدی که به کار می برید کاملا با موضوع محتوا همخوانی داشته باشد،دقت کنید و هم لینک های فالو و هم نوفالو بسازید تا طبیعی بنظر برسد.

یکی دیگر از کار های بسیار مهم ریپورتاژ آگهی است که مخاطب بسیاری را با سایت شما آشنا می کند و هم اینکه این سیگنال را به گوگل می دهد که سایت های زیادی به سایت شما اعتبار می دهند. یک عامل بسیار مهم دیگر این است که سایر سایت ها به صورت خودکار به شما لینک بدهند و این امر زمانی رخ می دهد که شما محتوای با ارزش دسته اولی را تولید کنید و با اینکار به راحتی از آنها بک لینک بگیرید.

پس همانطور که در تمام موارد گفته شد تولید یک محتوای با کیفیت و بدرد بخور اول از همه در گرفتن بک لینک یه شما کمک می کند پس اول از همه به سئو داخلی سایت دقت کنید.

کلام آخر

تمام موارد گفته شده در بالا و موارد مربوط به سئو سایت را یک پشتیبانی وردپرس به راحتی درک می کند و به راحتی می تواند به روی سایت شما پیاده کند.با اجرای موارد فوق و همچنین مطالعه بیشتر روی سئو می توانید سایتی با اعتبار بالا داشته باشید و در صورت جستجو کاربران در گوگل در صفحه اول و در نتایج بالای گوگل قرار بگیرید.

امتیاز به این صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

تمامی حقوق برای کمک وردپرس محفوظ میباشد طراحی شده بصورت بومی توسط کمک وردپرس